کد خبر: ۵۰۶۹۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱
وزیر اقتصاد در سمنان:

قیمت ارز در روزهای آینده نزولی می‌شود/نوسانات موقتی است

وزیر امور اقتصادی ضمن هشدار به فعالان بازار ارز گفت: خریداران این روزهای بازار ارز حتما ضرر و زیان خواهند دید.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود کرباسیان که امروز به منظور افتتاح چند پروژه به سمنان سفر کرده در جمع خبرنگاران با اشاره به نوسانات این روزهای بازار ارز در کشور اظهار کرد: خریداران این روزهای ارز باید نگران زیان خود باشند. مردم از خرید ارز با قیمت بالا اجتناب کنند چرا که قیمت ارز در روزهای آتی با کاهش روبرو خواهد بود.

وی، نوسانات بهای ارز را موقت برشمرد و تصریح کرد: مسوولان ذی‌ربط به دنبال مدیریت این نوسانات بازار ارز هستند لذا توصیه می‌کنیم که مردم مراقبت کنند که از این نوسانات زیان نبینند.

کرباسیان با بیان اینکه توضیحات تخصصی را رئیس کل بانک مرکزی به مردم ارائه می‌دهد، خاطرنشان کرد: قیمت ارز واقعی نیست و طی روزهای آینده حتما روند نزولی پیدا می‌کند.

در آیینی با حضور مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و چاووشی استاندار آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان برگزار شد.

در این آیین ضمن تجلیل از خدمات سعید طاهری، رئیس پیشین سازمان برنامه و بودجه استان، دکتر مالکی به عنوان سرپرست جدید سازمان برنامه و بودجه استان سمنان معرفی شد.

  همچنین در ادامه سفر وزیر اقتصاد به سمنان ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان سمنان در آیینی با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح شد.

مالکی، سرپرست جدید سازمان برنامه و بودجه استان با اشاره به اینکه کار اجرایی این پروژه از سال 83 آغاز شده است، افزود: ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان سمنان در 4000 متر مربع با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

رونمایی از سامانه دادور، افتتاح پروژه فیبرنوری خانگی، افتتاح خط تولید مینی‌بوس عقاب‌افشان، افتتاح ساختمان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی از برنامه‌های سفر امروز دکتر کرباسیان به سمنان بوده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین