کد خبر: ۵۰۷۳۳۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹

دستگیری سارقان حرفه‌ای برنج در رضوانشهر

فرمانده انتظامی رضوانشهر از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای 480 میلیون ریالی سرقت برنج در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رضا کوهستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت برنج که به طور عمده صورت می‌گرفت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر با بیان این‌که با تحقیقات نامحسوس و بررسی آثار و علائم به جامانده از صحنه‌های سرقت یک سارق سابقه‌دار در خصوص وقوع این سرقت‌ها توسط مأموران پلیس آگاهی شناسایی شد، افزود: سارق سابقه‌دار 30 ساله در عملیاتی پلیسی در یک قلیان‌ سرا در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر شد.

این مقام انتظامی با اعلام این‌که سارق دستگیر شده در مقابل دلایل و مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره سرقت برنج و شلتوک به وزن تقریبی 4850 کیلوگرم با همدستی 4 متهم سابقه‌دار دیگر اعتراف کرد،گفت: دو همدست 35 و 34 ساله متهم با اخذ نیابت قضایی در بخش شاندرمن ماسال دستگیر شدند.

وی با اعلام این‌که تلاش پلیس به منظور دستگیری دو متهم دیگر این پرونده ادامه دارد، بیان کرد: تاکنون 8 شاکی از متهمان اعلام شکایت کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان رضوانشهر در پایان با اعلام این‌که تحقیقات پلیس به منظور شناسایی مالباختگان احتمالی دیگر این پرونده ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد؛ منزل و مغازه‌های خود را به درب‌های ایمن و قفل‌های مطمئن مجهز کرده و هم‌چنین هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین