کد خبر: ۵۰۷۳۶۶
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۱
تاکید دوباره کمیته ملی المپیک ایران بر عذرخواهی رسمی مقصران

جزئیات تماس تلفنی مسئولان IOC با ایران درخصوص سامسونگ

مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک در تماس تلفنی با مقامات ورزش ایران خواستار حل مشکل به وجود آمده ورزشکاران کشورمان در المپیک زمستانی بودند.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی اقدام شرکت سامسونگ در المپیک زمستانی کره‌جنوبی در عدم تحویل گوشی موبایل به ورزشکاران ایرانی و موضع‌گیری مسئولان سیاسی و مسئولان کمیته ملی المپیک ایران، یکی از مسئولان کمیته بین‌المللی المپیک طی تماس با کمیته ملی ایران خواستار حل این مشکل شده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، این مسئول کمیته بین‌المللی المپیک از ایران سوال کرده که آیا اگر نامه‌ای کتبی از طرف شرکت سامسونگ تحویل کاروان ایران شود، ایران از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد یا نه که در پاسخ مسئولان کمیته ملی المپیک ایران اعلام کردند هیچ نامه‌ای را بدون ذکر عذرخواهی نخواهند پذیرفت و مقصر این اتفاق چه کمیته بین‌المللی المپیک و چه شرکت سامسونگ باشد باید رسما عذرخواهی کند. 

مسئولان کمیته ملی المپیک ایران همچنین به سرپرست کاروان ایران در کره جنوبی اعلام کردند که پیش از قبول هر نامه‌ای از سوی کمیته بین‌المللی المپیک و یا شرکت سامسونگ متن نامه را در اختیار مسئولین المپیک ایران قرار دهند تا از عذرخواهی رسمی مقصرین این اتفاق مطمئن شود. 

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین