کد خبر: ۵۰۷۵۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

تصادف سه دستگاه خودرو در بزرگراه تهران کرج

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از تصادف سه دستگاه خودرو و مصدومیت شدید یک پسر بچه ۱۰ ساله خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
جلال ملکی با تشریح جزییات حادثه تصادف گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب اتوبان تهران - کرج تقاطع اردستانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام می‌شود خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل مورد نظر رسیده و مشاهده می‌کنند یک دستگاه سواری پژو پارس به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خارج شده و پس از برخورد با گاردریل‌های حاشیه بزرگراه و پل که در روی آن در حال تردد بود و شکستن مقداری از گاردریل‌ها به سطح خیابان پایینی که خیابان اردستانی بود به ارتفاع ۵ متر سقوط کرده و در هنگام سقوط بر روی یک دستگاه خودروی سواری جک که در حال تردد در خیابان اردستانی بود برخورد کرده و باعث منحرف شدن خودروی جک می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: خودروی جک بعد از انحراف از مسیر با یک خودروی ۲۰۶ برخورد می‌کند. داخل خودروی پژو پارس یک پدر و پسر حضور داشتند که پسر ده ساله به شدت آسیب دیده بود. پدر نیز کمی دچار مصدومیت شده بود.

ملکی ادامه داد: دو دستگاه خودروی دیگر نیز دچار خسارت‌هایی شده بودند که با حضور عوامل راهور برای بررسی علت حادثه در محل حاضر شدند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین