کد خبر: ۵۰۷۷۰۸
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰

ولایتی: هر طور و هرچقدر لازم بدانیم از موشک استفاده می‌کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه توان موشکی خود از کسی اجازه نمی گیرد و هر طور و هر چقدر لازم بداند از موشک استفاده می کند و این حق مشروع ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی اکبر ولایتی در پایان همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی این مطلب را بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران در واکنش به بهانه جویی های مکرر آمریکا در خصوص مساله موشکی ایران و ارتباط آن با برجام بیان کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مساله موشکی ایران در دکترین سیاسی و نظامی ایران جایگاهی دارد و آیا ارتباطی بین مساله موشکی و برجام وجود دارد، اظهار داشت: به هیچ وجه مذاکره در خصوص توان موشکی ایران با دیدگاه ایران تطابق ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خصوص همایش هم اندیشی میهمانان خارجی شرکت کننده در جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: اگر حمایت جمهوری اسلامی ایران و حمایت قانونی این کشورها از حضور بسیار مثبت و سازنده جمهوری اسلامی ایران نبود و اگر حضور رزمندگان جوان عراقی ، لبنانی و فلسطینی نبود حتما این پیروزی ها به دست نمی آمد. با توجه به پیروزی های مردم منطقه مقابل متجاوزانی که در سال های اخیر به مردم منطقه تحمیل کردند، بدون تردید آینده منطقه روشن تر از گذشته خواهد بود.

ولایتی گفت: مردم ، انقلاب را متعلق به خودشان می دانند و طبیعی است که حاضر شوند حضور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن را یک بار دیگر به دنیا نشان دهند و با وجود تبلیغات سود علیه انقلاب ، مردم به این ترتیب انقلاب خود را تایید کنند. مردم خواسته هایی دارند که باید منتخبان آنها به آنها رسیدگی کنند.

وی در خصوص حمله جنگنده های اسرائیلی به سوریه هم گفت: حکومت و مردم سوریه نشان دادند برای حفظ تمامیت ارضی کشورشان و امنیت و استقلال حاضرند جانشان را فدا کنند و 7 سال است که در حال جنگ هستند در حالی که دشمنان آنها می گفتند در چند هفته حکومت سوریه ساقط می شود اما مردم سوریه در مقابل یک جنگ بین المللی که بیش از 80 کشور برای ارسال تروریست ها در آن شرکت داشتند پیروز شدند پس این مردم مقاوم حاضر نیستند تجاوز اسرائیل را قبول کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در خصوص عملیات نظامی ترکیه در سوریه گفت: باید تمامیت ارضی کشورهای منطقه مورد احترام همه باشد و از سوی دیگر تحریکات خارجی ها در مورد اقوام مختلف در کشورهای مختلف باید خاتمه یابد. آمریکایی ها حق ندارند در جهت تجزیه سوریه یا هر کشور دیگری تلاش کنند اگر این کار را انجام دهند مردم منطقه در مقابلشان می ایستند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین