کد خبر: ۵۰۷۸۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶

دستگیری ۵ متهم پرونده‌های قاچاق در ماکو

فرمانده هنگ مرزی ماکو با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی در نوار مرزی، گفت: در روزهای اخیر پنج متهم پرونده های قاچاق کالا در این شهرستان دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ شیرزاد حاجی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت ماموران هنگ مرزی موفق به کشف 382 هزار و 200 نخ سیگار خارجی، یک دستگاه طلا یاب، هشت هزار و 756 لیتر سوخت و 502 قلم لوازم بهداشتی و آرایشی شدند و متهمان نیز مربوط به همین پرونده هاست. 

وی با اشاره به اینکه ارزش کل کالاهای کشف شده 967 میلیون ریال است، اظهار کرد: 12دستگاه خودرو مورد استفاده این قاچاقچیان نیز توقیف شده است. 

سرهنگ حاجی زاده ادامه داد: هنگ مرزی ماکو برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به اقتصاد داخلی، نظارت های مرزی را افزایش داده است تا از ورود قاچاق به کشور جلوگیری کند. 

به گزارش ایرنا، ماکو در مجاورت کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان قرار دارد و طول مرزهای جمهوری اسلامی ایران در این منطقه با این کشورها به ترتیب 130 و 140 کیلومتر است. 

آذربایجان غربی از جمله استان های درگیر با معضل قاچاق کالا و ارز در کشور به شمار می رود و سالانه هزاران پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی این استان مورد بررسی قرار می گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین