کد خبر: ۵۰۷۸۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲

رییس صداوسیما ٢٢ بهمن ٥٧ کجا بود؟

رییس صداوسیما با حضور در استودیوهای پخش شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی که به‌ صورت زنده راهپیمایی گسترده مردمی در روز 22 بهمن را پوشش می‌دادند از زحمات کارکنان رسانه ملی برای پوشش لحظه‌ به ‌لحظه" نمایش تماشایی مردم ایران"، قدردانی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رسانه ملی در بازدید از استودیوی شبکه رادیویی جوان برای دقایقی میهمان برنامه زنده این شبکه رادیویی شد و  با بیان اینکه مردم ایران اسلامی، هوشیارانه، زیبا، پرشکوه و پرحجم در راهپیمایی 22 بهمن امسال شرکت کردند گفت: مردم ایران به ندای رهبر انقلاب لبیک گفتند و هر چه باشکوه‌تر و باصلابت‌تر در سراسر کشور، در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.

رئیس رسانه ملی در پاسخ به سوال مجری این برنامه که پرسید "22 بهمن 57 در چنین زمانی کجا بودید "با اشاره به دوران زندانی بودنش در رژیم پهلوی گفت: در شب‌ها و روزهای منتهی به 22 بهمن، درگیری‌ها در حوالی زندان قصر بسیار زیاد بود تا جایی که صدای شلیک گلوله‌ها در اطراف زندان را کاملا می‌شنیدیم. رییس رسانه ملی افزود:با توجه به اینکه ورود اطلاعات به داخل زندان قطع شده بود و عملاً برج‌های دیدبانی هم مختل شده بودند، حوالی ساعت 11 ظهر روز 22 بهمن، با همکاری سایر زندانیان، درب را شکستیم و وارد حیات اصلی زندان قصر شدیم.

به گزارش ایسنا، علی عسکری به بازدید شب قبل خود از زندان سابق قصر اشاره و تصریح کرد : در بازدیدی که شب گذشته از محل زندان قصر که این روزها به باغ‌موزه تبدیل شده، داشتم، یاد و خاطره آن روزها، دوباره برایم زنده شد.

رئیس رسانه ملی همچنین با توصیه به جوانان به‌ویژه مخاطبان رادیو جوان به کار و تلاش مضاعف و امیدواری به پیشرفت‌های کشور تصریح کرد: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، 12 نقطه حلبی‌آباد در تهران وجود داشت اما امروز، تهران به یکی از شهرهای پیشرفته  جهان تبدیل شده و در کشور نیز، پیشرفت‌های چشمگیری حاصل شده است اما این کافی نیست و باید با امید و تلاش، آینده بهتری برای ملت ایران رقم بزنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین