کد خبر: ۵۰۸۰۷۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
نشست نمایندگان با کارشناسان درباره فوت سیدامامی

مطهری: نشست نمایندگان با کارشناسان درباره فوت سیدامامی/لحظه خودکشی در فیلم مشهود نیست/کوتاهی اپراتور روشن است

نایب رییس مجلس با اشاره به جلسه امروز برخی نمایندگان با کارشناسان اطلاعات سپاه درباره فوت کاووس سید امامی در زندان، توضیحات ارائه شده را کافی ندانست و گفت که مجلس منتظر تکمیل اطلاعات خود در این زمینه است.
آفتاب‌‌نیوز :
علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز (دوشنبه) جلسه‌ای به درخواست اطلاعات سپاه با حضور تعدادی از نمایندگان از گرایش‌های مختلف سیاسی مجلس برگزار شد و توضیحاتی درباره فوت سید امامی به نمایندگان ارائه شد.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی افزود: ‌در این جلسه همچنین فیلمی از داخل سلول آقای سید امامی نشان دادند. در این فیلم لحظه خودکشی مشهود نیست اما حدود هفت هشت دقیقه ایشان (سید امامی) مشغول اقداماتی است که نشان می‌دهد احتمالا قصد خودکشی دارد. در اینجا کوتاهی اپراتور روشن است که متوجه این اتفاق نشده در حالیکه باید زودتر متوجه می‌شده و از این اتفاق جلوگیری می‌کرده است. به نظر می‌رسد در این زمینه کوتاهی شده و خودشان هم قبول دارند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: توضیحاتی هم درباره فوت آقای سید امامی ارائه شد که به نظرم کافی نیست و نیاز است توضیحات بیشتری ارائه شود تا جوانب مختلف قضیه روشن شود.

نایب رییس مجلس با اشاره به اتهام وارده به سید امامی در خصوص جاسوسی، یادآور شد: مبارزه با جاسوسی کار تخصصی وزارت اطلاعات است و بهتر است این دو نهاد در کار یکدیگر دخالت نکنند.

مطهری در پایان با بیان اینکه تمام کسانی از نزدیک سیدامامی را می‌شناختند نظر مثبتی درباره شخصیت وی داشتند، گفت که مجلس منتظر تکمیل اطلاعات خود در این زمینه و ارائه توضیحات کافی درباره فوت آقای سید امامی در زندان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
علی اصغر رضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
4
آقای مطهری در فیلم های داعش نیز روال چنین بود که مقتول را از قبل آماده می کردند تمام این سخنان نیز برای رفع مسئولیت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
2
1
این مطهری مثل کارتون گالیور است که همیشه اشتباه میکنه و میگه من میدونم ولی هیچوقت نمیدونه فقط لجبازی میکنه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۳
0
3
همچنان منتظر بمانید تا..
رسول مشهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
عواملي كه با كوتاهي يا خيانت خود باعث ايجاد هزينه هاي مضاعفي به اين كشور ميشوند و از طرفي خانواده اي را در عزاي عزيز خود مينشانند بدون هيچگونه اغماضي معرفي و به مجازات قانوني خود برسند.از طرفي زنداني امانتي است كه به ايشان سپرده شده و بالا رفتن تعداد خودكشي هاي زنداني هايي كه فقط متهم هستند و هيچگونه محكوميتي ندارند كاملا مشكوك بوده و بايد به سرعت رسيدگي شود.و نكته سوم اينكه اينهمه نهاد موازي امنيتي براي چيست؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین