کد خبر: ۵۰۸۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵
تعدادی از فعالان محیط زیست را دستگیر کردند و ما اساساً خبردار نشدیم

کواکبیان: وزرای اطلاعات و دادگستری درباره حوادث اخیر در زندان اوین توضیح دهند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خواستار ارائه توضیحات وزرای اطلاعات و دادگستری درباره خودکشی دکتر سیدامامی در زندان و همچنین اتهام جاسوسی وی شد.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی کواکبیان در پایان جلسه علنی بعدازظهر امروز دوشنبه مجلس در اخطاری مستند به اصول ۲۲، ۳۲ و ۳۹ قانون اساسی گفت: حلاوت حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید موجب شود که همه مسئولان بر کارآمدی خود بیفزایند. نباید تصور کنیم که مردم صددرصد از ما راضی هستند. آنها اصل انقلاب را دوست دارند و در مقابل آمریکا کوتاه نمی‌آیند اما باید کارآمدی‌مان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به فصل سوم قانون اساسی در مورد حقوق ملت گفت: چند روز قبل تعدادی از فعالان محیط زیست را دستگیر کردند و ما اساساً خبردار نشدیم.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: اخیراً با مرگ دکتر سیدامامی که از اساتید دانشگاه امام صادق بودند گفته شد که پرونده ایشان جاسوسی بوده و موضوع اخیر هم خودکشی بوده است. وزرای اطلاعات و دادگستری باید توضیح دهند که اگر جاسوسی بوده ایشان با کدام سرویس خارجی در ارتباط بوده است و اگر خودکشی صورت گرفته چرا مسئولین زندان دقت نمی‌کنند که این حوادث در زندان اتفاق نیفتد.

به گزارش ایسنا، کواکبیان در پایان درباره متروی اسلامشهر، معافیت اهالی پردیس از پرداخت عوارض اتوبان تهران و همچنین دکل‌های فشارقوی در مناطق مختلف تهران تذکر داد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین