کد خبر: ۵۰۸۱۱۲
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳

مناظره پر تنش علی کریمی و ساکت در برنامه نود

علی کریمی و محمدرضا ساکت میهمان برنامه نود بودند تا مناظره ای در مورد مشکلات فدراسیون فوتبال در مدت اخیر مطرح شود و پاسخ داده شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی در این برنامه با عنوان پرسشگر حاضر شد و یک به یک سوالاتش را پرسید. او ماجرا را از کسری 69 میلیاردی حق پخش تلویزیونی شروع کردند.

کریمی گفت: سال اول 23 میلیارد تومن حق پخش پرداخت نشده بوده و در سال دوم حدود 40 میلیارد خسارت دادید. در اصل شرک ایران نوین حق بیشتر رو پرداخت نکرد و حدود 69 میلیارد تومن از حق باشگاه ها پرداخت نشده است.

ساکت در این مورد پاسخ داد: فدراسیون از منتقد مودب حمایت می‌کند و پاسخگوهستش‌. تبلیغات محطیلی لیگ برتر پس از این بود که مزایده قانونی برگزار شد و یک قرارداد با حضور نهادها بسته شده اما در طول این اجرا قرارداد دچار مشکل شد که دچار اختلاف شد. این اختلافت‌ها در متن قراردادها مشخص می شود که اگر اختلااف ایجادشد چه که خواهند کرد. سازمان لیگ و فدراسیون این تخفبف را نداد و کارشناس قوه قضاییه این حکم را داد. ساکت در اصل توضیح داد که این 69 میلیارد به خاطر بدی اجرای قرارداد پرداخت نشده است.

فردوسی پور در این قسمت بحث پرسید که آیا این قراردادها ترکمانچای بوده که فدراسیون نتوانسته اجرا کند و مجبور شده که 69 میلیارد تومن جریمه پرداخت کند که ساکت این مساله را تکذیب کرد اما به نظر می رسد که فردوسی پور درست می گوید.

فردوسی پور دوباره اضافه کرد که قراردادهای فدارسیون فوتبال قبل از این هم مشکل داشته و همیشه هم با مشکل مواجه بوده است.

صحبت‌های ساکت در جواب علی کریمی و فردوسی‌پور قانع کننده نیست. او مدام به بندهای قراردادی اشاره می کند که توسط کریمی و فردوسی پور زیر سوال رفته است.

عادل فردوسی‌پور قراردادهای فدراسیون فوتبال را غیرقانونی می‌داند و کریمی هم می‌گوید که قانع نشده و باید به بحث بعد بروند.

حق پخش مسابقات جام جهانی

کریمی می‌پرسد که حق پخش این مسابقات به مبلغ 72 هزاردلار بدون مزایده واگذار شده است و مبلغش به حسابی غیر از حساب فدراسیون فوتبال وارد شده است. سوال من این است که وقتی که بازی ایران و عمان 150 هزار دلار فروخته بوده‌. ما چه جوری این بازی ها را کلا 72 هزار دلار واگذار کرده ایم. تازه این پولی است که مشخص نیست به کدام حساب وارد شده است‌.

ساکت در شروع می گوید که در سال 94 آقای تاج در سال 94 مسوول نبوده اند اما سیستم مالی جدیدی داریم که می توانیم به طور کامل همه چیز را بررسی کنیم.

منبع: عصرایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ww355
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
0
4
علی کریمی مرد این میدان نبود. جسور بودن و ناترس بودنش خیلی خوب بود. ولی از پس ساکت نتونست بر بیاد. ساکت مدام طفره می رفت انگار دنبال یک تریبون بود تا فدراسیون رو تبلیغ کنه. توی این مناطره ها باید یکی مثل مایلی کهن بیاد
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
1
7
آفرین علی کریمی. عالی بود. با جرآت تر از علی آقا کریمی نداریم. کیروش به چه اجازه ای به خودش حق داده به علی کریمی توهین کنه. خیلی جرات میخواد تک و تنها پاشه بیاد راجع به فساد فدراسیون که همه هم میدونن صحبت کنه. علی آقا محبوب بودی محبوب ترم شدی. مردم میدونن چه خبره و کارت علی بود.
علي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
4
2
آقاي علي كريمي يا حرفي براي گفتن نداره يا حرف زدن بلد نيست.
به عنوان يه پرسپوليسي از اينكه يكي از بزرگاي باشگاهم اينقدر احساسي رفتار ميكنه ناراحت شدم فك ميكنم اگه آقاي كريمي ميرفت خودش توي فدراسيون و با آقاي ساكت صحبت ميكرد و فقط مواردي كه فدراسيون جوابي براش نداشتو تو رسانه ها مطرح ميكرد بهتر بود چونكه نگاه عمومي بر اين قرار گرفت كه آقاي كريمي فقط قصد تخريب داره نه نقد سازنده
nnnn
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
1
2
کاملا حق با کریمی بود اما آمادگی کافی واسه این مناظره نداشت.انقد عصبی بود که نتونست از پس ساکت بر بیاد. برعکس ساکت که خیلی خونسرد نشسته بود و مشخص بود این کاره اس. اما در کل الان وقت مناظره نبود.بماند که در جام جهانی هیچ اتفاقی نمی افته و خیلی سریع حذف میشیم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
2
2
با احترام به آقای کریمی باید گفت که ایشان نباید در بحثهایی که ارتباط مستقیمی به ایشان ندارد و در ضمن مستندات کافی هم ندارد و صرفا بر اساس نقل قول این و آن است و یا مدارکی بسیار ابتدایی دارد, شرکت کند. این بحثها از حدود اختیارات و اطلاعات کامل ایشان خارج است و با این صحبتهای پراکنده بیشتر شخصیت حرفه ای خودش را زیر سوال می برد هر چند که شخصا و قلبا میدانم خیلی از صحبتهایش درست است اما دارای فن بیان و اصول مذاکره نیست و این باعث می شود خودش بیشتر ضربه بخورد. حتی موافق آقای مایلی کهن هم برای این گونه مناظره ها نیستم. اصولات آدمهای عصبی و کم تحمل و پرخاشگر حتی آگر حق هم بگویند باز هم تاثیر زیادی ندارد اما اگر شخصی مثل آقای دادکان شرکت کند مطمئنم با منطق و بیان شیوا و دلائل مسند و آگاهی کاملی که دارد نه تنها آقای ساکت بلکه مجموعه مدیران تصمیم گیرنده را می توتند در یک مناظره با همه آنها به راحتی نقابهایشان را بردارد.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
5
1
علی کریمی بزرگ هست درحد خودش.دلیل نداره تومیدونی بره.که رفیقهای عزیزش ازپشت تلفن مثل ترسوها ساپورتش کنند.کی روش اولین کسی بوده بافساد جنگیده.توفوتبال ازهزارران مربی ایرانی دلسوز ترهست.کی قضیه لباسها وخیلی چیزهای دیگر رو.شفاف کردبامردم .کی باوزیر سابق ورزش گودرزی درافتاد به خاطر مردم ایران به خاطر فوتبال ایران ..کجا بودن کریمی ها وامثال اونها.کی تیم ملی رو توارامش نگه داشته .فقط کی روش ..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۵
0
0
تکراربرنامه90 کی نشون میده
مسیحا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۹
0
2
اینکه کی مرد میدون هست یا نیست؟ اینکه کی فن بیان داره یا نداره ؟اینکه کی حرف زدن بلد نیست یا کی بلده؟ مهم نیست ، مهم این است که شجاعت داشته باشی و بیای جلوی میلیون ها نفر حرف حق رو بزنی و حقیقت رو روشن کنی ، بلاخره لازم بود یکی جوابشون رو میداد اگه قرار باشه همه سکوت کنن پس هیچی ، اونا هم از این سکوت نهایت استفاده رو میکنن ، فساد همه جا وجود داره ،اما بعضی جاها واقعا دیگه افتضاحه ، شماها که طرفدار کی روش هستید ،بابا انصافتون کجا رفته؟ هرچی نباشه علی آقا هم وطنمون هست از خون خودمون هست اگه قرار به خدمت کردن به تیم ملی باشه پس لابد یادتون رفته علی آقا کریمی چقد افتخار برا ایران کسب کرد؟ باعث شد دنیا فوتبال ایران رو بشناسه اگه الان تیم فوتبال تونسته یه جایی تو دنیا واسه خودش داشته باشه و تیم فوتبال ایران رو بشناسن این کریمی و امثال کریمی بودند که سالها قبل از کی روش فوتبال ایران را به دنیا نشون دادند کی روش از وقتی اومده تونسته یه افتخار یا عنوانی برا ایران کسب کنه؟..... جوابش مشخصه ، تنها رفتن به جام جهانی هنر نیست اگه قرار باشه این رو تنها ملاک مربی خوب بودن قرار بدیم پس الان دنیا پر از چنین مربی ها هست که فقط بلدن تیم رو به جام جهانی ببرن....نه داداش یکم منطقی فک کن همه چیزا رو بهم ربط نده ، کریمی میخواد فدارسیون رو از هم بپاشونه ؟ یا اینایی که الان چن ساله تو فدراسیون هستند و همه ی قوانین رو خودشون وضع میکنند و تا وقتی نفس میکشن چسپیدن به میز و صندلیشون ، یه خورده عادلانه فکر کنین .زنده باد ایران .......زنده باد کریمی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین