کد خبر: ۵۰۸۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹

لیست همسفران جام جهانی ۲۰۱۸ پرتعدادتر شد

مرحله دوم از مراسم قرعه‌کشی ۳ برنده سفر به روسیه و ۱۵ سرویس دوره‌ای رایگان برای یکسال که به مناسبت دهه فجر تمدید شده بود با اعلام برندگان نهایی سفر به جام جهانی برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در مراسم قرعه‌کشی کمپین "هیجان جام جهانی با مدیران‌خودرو" که همزمان با برگزاری مقدمات بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ طراحی شده، سه نفر از برندگان جایزه سفر به روسیه در دی‌ماه اعلام شدند و نام سه نفر دیگر از خریداران این محصول نیز طی مراسمی با حضور مدیران ارشد این شرکت مشخص شد.

افسانه سعیدپور از سنندج،  سودابه شاکری آبرودی از رشت و  بهجت عباسی یادکوری از شیراز، سه نفر از خریداران خودروی ام.وی.ام ۳۱۵ اکسلنت هستند که در این قرعه‌کشی برنده سفر به روسیه و در ادامه ۱۵ برنده سرویس دوره‌ای یک‌ساله رایگان نیز قرعه‌کشی شدند.

خودرو ۳۱۵ در طول عرضه خود در بازار به‌عنوان محصولی جوان‌پسند در کمپین‌های مختلف و همچنین در مراسم تقدیر از قهرمانان ملی المپیک لندن و برزیل در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۳ شرکت داده شده است.

جواد اکبری، معاون فروش برند ام‌.وی‌.ام با بیان اینکه بسیار خرسندیم که به‌عنوان یک خودروساز سعی کرده‌ایم در حد توان و تناسب مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه ورزش این کمپین را اجرا کنیم و به‌نوعی از تیم ملی فوتبال ایران حمایت کرده باشیم، گفت: این طرح را برای سه برنده دیگر و خریدران ۳۱۵ اکسلنت تمدید می‌کنیم تا ۲۲ اسفند  نیز فرصت دوباره‌ای برای شانس برنده شدن به کاروان مسافران مدیران خودرو به روسیه باشد.

بنابراین با تمدید این دوره ۶ برنده از ۹ مسافر این سفر مشخص شده‌اند و تنها تا ۲۲ اسفند ۹۶ زمان برای نهایی کردن خرید خودرو ۳۱۵ و شرکت در قرعه‌کشی سفر به روسیه باقی است.

این طرح به‌طور سراسری در همه نمایندگی‌های مجاز مدیران‌خودرو و در تمامی شهرها اجرا می‌شود و هر خریدار این مدل در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت رسمی شرکت مدیران‌خودرو از جزئیات این کمپین مطلع و در آن شرکت کنند.

دومین مرحله از قرعه‌کشی کمپین " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" در ۲۵ بهمن ماه ۱۳۹۶ در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین