کد خبر: ۵۱۰۴۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷

دختران قاجار در فشن شوی برند مشهور جهانی/ تصاویر

برند گوچی «Gucci» در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن‌ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز : برند گوچی «Gucci» در آخرین فشن شو خود، با خلاقیتی که به مدل لباس و چهره مانکن‌ها داده، توجهات بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. در واقع او برای این فشن شو از روسری، نقاب، خال، عمامه و معماری آسیایی الهام گرفته است.

البته این فشن شو نقد‌های زیادی را به همراه داشت. به عنوان مثال در توییتر نقد‌های زیادی به مدل سفید پوست مسیحی که عمامه به سر داشت منتشر شد: «چرا از یک مدل سفید پوست مسیحی استفاده کرده اید؟ آیا پیدا کردن مدلی سیکی برایتان سخت بود؟» گوچی نیز در پاسخ گفت: «من می‌دانم که هضم این موضوع برایتان سخت است، اما بهتر است که کمی مهربان‌تر و صبورتر باشیم و به نظرات هم احترام بگذاریم.»

گوچی در مورد این فشن شو گفته: آنچه ما در این فشن شو آورده ایم، مانند ابروان پیوسته یا حجاب... چیز جدیدی نیست، بلکه این‌ها پیشینه‌ای کهن دارند که در حال حاضر نیز در بسیاری از فرهنگ‌ها و کشور‌ها موجودند و تنها کاری که ما کرده ایم، الهام از آن‌ها بوده است. به عنوان مثال در تاجیکستان، ابرو‌های پیوسته سمبل زیبایی ست. حتی اگر زنان ابرو‌های پیوسته‌ای نداشته باشند، آن را با مداد می‌کشند تا بیشتر به چشم آیند یا مدل معروف یونانی، سوفیا هدجی پنتلی‬‎، که به خاطر ابرو‌های پیوسته اش بیش از ۱۵۰۰۰۰ فالوور جذب کرده است.

دختران قاجار در فشن شوی برند مشهور جهانی/ تصاویر

دختران قاجار در فشن شوی برند مشهور جهانی/ تصاویر

دختران قاجار در فشن شوی برند مشهور جهانی/ تصاویر

افکار نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین