کد خبر: ۵۱۰۹۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵

آیت‌الله جنتی:در حکومت اسلامی نباید هیچ فقری باشد/وحشتی که آمریکا از ایران دارد از هیچ کشوری ندارد

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکا از هیچ قدرتی در دنیا به اندازه ایران وحشت ندارد، گفت: باید قدردان نعمت ولایت فقیه باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آیت الله احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری در همایش رؤسا و سرپرستان دفاتر استانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که صبح امروز (سه شنبه ۸ اسفند) برگزار شد، با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در شرایطی به پیروزی رسید که اسلام در حال غربت و انزوا بود و شکل گیری انقلاب اسلامی در آن شرایط، خواست الهی بود که با دلایل مادی و دنیوی قابل توجیه نیست و با خواست و اراده خداوند، مدیریت و هدایت شد و به ثمر رسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: مهمترین و بالاترین دستاورد انقلاب اسلامی انسان سازی و زنده کردن ارزشهای معنوی بود. انقلاب اسلامی یک معجزه بود که موجب تحول جوانان و همه اقشار جامعه شد و موجب تحول روحی در میان اقشار مختلف مردم شد.

وی تاکید کرد: رسانه ها به ویژه صداوسیما در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، وظیفه سنگینی بر عهده دارند و این تحولات و دستاوردها را برای عموم مردم تبیین و تشریح خواهند کرد.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: لازم است مردم را نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی آگاه کرد، اینکه کجا بودیم و کجا هستیم باید برای مردم تبیین شود و صداوسیما و رسانه ها در این عرصه باید روشنگری کنند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در سالهای گذشته ملت و نظام ایران از سوی دشمنان تحت فشارهای زیادی قرار داشتند، خاطرنشان کرد: با وجود این فشارها و توطئه ها، ملت ایران توانست در همه عرصه ها پیشرفت کند و در حوزه های مختلف از جمله خدمات رسانی، علمی، نظامی و غیره در همه نقاط کشور به ویژه در روستاها، خدمات رفاهی برای مردم ایجاد نماید.

وی با اشاره به اینکه امروز در کشور و حتی خارج از کشور، بهترین امکانات و متخصصان را داریم اظهار داشت: باید به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی شود و در حکومت اسلامی نباید هیچ گرسنه و فقری وجود داشته باشد و ملت و دولت همه باید در این امر کمک کنند.

وی با اشاره به کارشکنی های آمریکا علیه ملت و نظام ایران اظهار داشت: وحشتی که امروز آمریکا از ایران اسلامی و رهبر انقلاب دارد از هیچ قدرتی در دنیا ندارد و نقشه های شومی در خاورمیانه داشت که ایران مانع انجام آنها شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: تجزیه کشورهای اسلامی از جمله عراق، سوریه و بسیاری از برنامه هایی که آمریکا در خاورمیانه داشت، توسط ایران خنثی شد و دشمنان به همین دلیل در صدد از بین بردن حاکمیت اسلام و ناکارآمد نشان دادن حکومت اسلامی هستند ولی با همه کارشکنی ها و نقشه های شومی که پیاده می کنند، خداوند این نظام اسلامی را حفظ کرده است.

وی با شاره به اینکه مردم با حضور در عرصه ها و صحنه های مختلف از جمله راهپیمایی ۲۲ بهمن حمایت خود را از نظام و رهبری اثبات می کنند افزود: ولی فقیه نعمتی است که همه اختلافات و مسائل کلان کشور را حل و فصل می کند و متاسفانه برخی ناسپاسی می کنند و در مسئله ولایت مطلقه فقیه شبهه ایجاد می کنند.

دبیر شورای نگهبان اضافه کرد: دشمن در فتنه ۸۸ درصدد براندازی و آشوب در کشور بود و مردم با هدایت مقام معظم رهبری و ولایت فقیه این فتنه را خنثی کردند و باید قدردان نعمت ولایت و حکومت اسلامی که ادامه حکومت علوی است باشیم.
منبع: مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین