کد خبر: ۵۱۱۷۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

بزرگترین کارخانه قالیشویی ایران کدام است؟

کارخانه قالیشویی ادیب به عنوان اولین قالیشویی مجاز و رسمی تهران در سال 1340 با 5 نفر پرسنل آغاز به کار کرد. ادیب در اوایل خدمات خود تنها در یک استان ، تهران، خدمت رسانی می کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
قالیشویی یکی از کارهایی است که هر ساله با آن سر و کار داریم. پیدا کردن یک قالیشویی خوب و مجاز یکی از دغدغه های شهروندان بزرگترین کارخانه قالیشویی ایران کدام است؟است. شستشوی فرش یکی از امور مهم در سلامت و بهداشت خانواده است. اکثر مردم قبل از ارجاع به قالیشویی راجع به آن از دوستان و نزدیکان سوال می پرسند ویا در اینترنت به جستجوو پیدا کردن قالی شویی دلخواه می پردازند. در این مقاله به معرفی بزرگترین و قدیمی ترین قالیشویی ایران که شاید نام آن را کمتر شنیده باشید می پردازیم.

کارخانه قالیشویی ادیب به عنوان اولین قالیشویی مجاز و رسمی تهران در سال 1340 با 5 نفر پرسنل آغاز به کار کرد. ادیب در اوایل خدمات خود تنها در یک استان، تهران، خدمت رسانی می کرد.

این قالیشویی با به کارگیری آخرین تکنولوژی روز دنیا، پرسنل مرجب و متعهد  در سراسر تهران و لواسانات گسترش داد. کارخانه قالشویی ادیب اکنون در سه استان تهران، البرز ( کرج ) و تبریز و حومه استانه ای مذکور به شهروندان خدمت رسانی می کند. امروزه کارخانه قالیشویی ادیب با بهره گیری از 112 نفر  با بیش از 10 شعبه در سه استان و همچنین کادر مجرب آماده ارائه خدمات قالی شویی و خشکشویی مبلمان به مشترکین عزیز است.

ادیب با بیش از 57 سال سابقه درخشان به عنوان برند اول در امر قالی شویی و شستشوی مبل از مواد مصرفی و شوینده های درجه یک استفاده کرده. و خدمات خود را تضمین می کند. این امر برای کسانی که دغدغه و نگرانی تمیز شدن فرش هایشان را دارند. و یا از آسیب دیدن فرش هایشان نگران هستند بسیار مهم است.

بزرگترین کارخانه قالیشویی ایران کدام است؟

لازم به ذکر است که ادیب با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا، شستشوی فرش ها را با کمترین دخالت دست انسان انجام داده و سریعترین تحویل را برای مشتریان فراهم کرده است. تحویل های این کارخانه حتی در ایام بارانی و برفی دو روز کاری می باشد.

کارخانه قالیشویی ادیب با کسب عنوان بهترین قالیشویی، تنها قالیشویی در ایران است که مفتخر به دریافت دو دوره متوالی لوح گواهی نامه رعایت حقوق مصرف کنندگان در سالهای 95 و 96 است.

خدمات ادیب شامل:
قالیشویی و شستشوی انواع فرش و موکت
اعلاشویی و خدمات ترمیم و رفوی فرش
قلم زنی و دارکشی
تعمیر ریشه و شیرازه انواع فرش
شستشوی مبلمان و خوشخواب
خشکشویی در محل

بزرگترین کارخانه قالیشویی ایران کدام است؟

شایان ذکر است کارخانه قالیشویی ادیب برای تمامی سفارشات آنلاین که در سایت این کارخانه ثبت شوند 20% تخفیف آنلاین در نظر گرفته است. برای استفاده از این تخفیف به قسمت قالیشویی آنلاین سایت ادیب مراجعه نمایید.

.برای کسب اطلاعات بیشتر در باره قالیشویی ادیب و همچنین استفاده از مقالات رایگان شستشوی فرش و شستشوی مبلمان به adibcarpet.com مراجعه فرمایید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
0
0
این قالیشویی نمونه بارز کلاهبرداری است . در داخل سایت ادیب زده شستشوی فرش ماشینی متری 5 هزار تومان . بعد آمده فرش را ببره می گه متری 20 هزار تومان. به نظرتان این کلاهبرداری نیست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
0
دقیقا گند ترین قالیشویی ایرانه - هر چی تو سایتش زده از نوع دستگاه و لباس فرم پرسنل و به خصوص نحوه برخورد و پاسخگویی مدیریت همش دروغه . آ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین