کد خبر: ۵۱۲۵۳۲
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵

کشف دلارهای تقلبی از یک دستگاه خودرو

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد از کشف و توقیف یک دستگاه خودروی حامل دلارهای تقلبی در شهرستان پارس‌آباد خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ راسخ غفارپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران هنگ مرزی پارس‌آباد طی یک عملیات دقیق و بررسی ابعاد مختلف یک مورد مشکوک توانستند به یک دستگاه خودرو سواری پژو مظنون دسترسی پیدا کرده و موفق به کشف دلارهای تقلبی جاسازی شده در این خودرو شدند.

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی مقام قضایی این خودرو در جاده پارس‌آباد - اصلاندوز توقیف و ماموران هنگ مرزی در بازرسی از آن موفق به کشف 91 برگ اسکناس 100 دلاری تقلبی شدند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این اسکناس‌ها و دلارهای تقلبی به صورت ماهرانه در زیر کاپوت موتور خودرو پژو جاسازی شده بود، تصریح کرد: در این ارتباط یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده و خودروی سرقتی نیز به پارکینگ منتقل شد.

سرهنگ غفارپور ضمن تاکید بر اینکه چاپ و توزیع اسکناس تقلبی علاوه بر اینکه جرم است تورم در جامعه و سیاستهای ارزی دولت را تحت تاثیر قرار داده و خسارت جبران ناپذیری بر بدنه اقتصاد کشور وارد می‌کند. ادامه داد: ماموران هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد، برخورد قاطع با مجرمان و قاچاقچیان را در دستور کار دارند.

وی اظهار کرد: شهرستان پارس‌آباد به دلیل مرزی بودن یکی از معابر اصلی قاچاقچیان و سارقان محسوب می شود که در این زمینه ماموران امنیتی و انتظامی شهرستان طی عملیات و ماموریتهای دقیق و موشکافانه مناطق را کنترل و در صورت مواجه شدن با موارد مشکوک به صورت دقیق ابعاد و جوانب را بررسی و وارد عمل می‌شوند.

فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک و مواجه شدن با چنین مواردی مراتب را از طریق مرکز فوریتهای پلیس 110 اعلام کرده تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین