کد خبر: ۵۱۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

تحولی بزرگ در تجارت الکترونیک

یک کارشناس تجارت الکترونیک گفت: امروزه در کشور خرید اینترنتی کالا روند صعودی قابل توجهی به خود گرفته و حال آنکه ایجاد فضایی امن و توأم با سهولت در انتقال وجه و پرداخت وجوه مربوط به خرید کالا به عنوان یک چالش همواره پیش روی کسب و کارهای اینترنتی مطرح بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
قاسم رادمان تصریح کرد: استفاده از روش‌های معمول مثل ایجاد درگاه الکترونیک، موبایل بانک و تلفن بانک، کارت به کارت کردن همه و همه از ابزارهای مورد استفاده کسب وکارهای اینترنتی بوده که غالبا روش‌هایی سخت برای خریداران بوده که سبب کاهش فروش محصول یا خدمات می‌شود.

بنیانگذار آیدی پی "یکی از معتبرترین استارت‌آپ‌های حوزه پرداخت و انتقال وجه"  گفت: صاحبان حساب بانکی (افراد حقیقی و حقوقی) می‌توانند حساب خود در هر بانکی را تبدیل به آیدی‌ کنند و برای دریافت پول به جای شماره کارت یا شماره شبا، آیدی پِی خود را به دیگران بدهند.

وی در ادامه افزود :IDpay با ایجاد تحول در تجارت الکترونیک این امکان را میسر می‌کند تا همه بنگاه‌های اقتصادی کوچک به‌ویژه کسب و کارهای خرد و خانگی به یک درگاه پرداخت امن و آسان و رایگان برای مشتریان خود دسترسی داشته باشند.

رادمان در پایان گفت: آیدی پی یک سیستم درگاه پرداخت شخصی یا به عبارتی کارتخوان مجازی است که  بهترین و راحت‌ترین راه برای دریافت پول است.

همه افراد با ایجاد یک حساب کاربری در آیدی‌پی صاحب یک صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد خواهند شد، که با دادن آدرس آن می‌توانید از هر شخصی به صورت الکترونیک پول دریافت کنند و همچنین فروشندگان کالا و خدمات می‌توانند فروشگاه خود را نیز به آسانی با امکاناتی بی‌نظیر ایجاد کنند و محصولاتشان را به همراه قیمت و توضیح و آلبومی از تصاویر محصول یا خدماتشان در فروشگاه آنلاین خود قراردهند.

مدیران آپارتمان‌ها و مجتمع‌های تجاری بزرگ، نمایندگی‌های بیمه، صاحبان تمامی مشاغل به‌ویژه کسب و کارهای خرد و خانگی، مدیران شرکت‌ها برای پرداخت حقوق کارکنان و ... می‌توانند از خدمات آیدی پی استفاده کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از امکانات ویژه آیدی پی و ایجاد درگاه پرداخت شخصی خود در راستای تحول در دریافت وجوه از طرف حساب‌های خود و آسان‌تر شدن این روال می‌توانند به این آدرس اینترنتی مراجعه کنند.

لازم به ذکر است تمام خدمات آیدی پی برای افرادی که ثبت‌نام می‌کنند تا از خدمات آن استفاده کنند کاملا رایگان است.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین