کد خبر: ۵۱۳۱۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۰
سلحشوری، نماینده مجلس مطرح کرد:

اگر روحانی نبود الان وضعیت کشور مانند دانشگاه آزاد بود/هویت ملی ما به صورت وحشتناکی در حال تهدید شدن است/همان طورکه آزادی برای احمدی‌نژاد است، باید برای سایر اقشار جامعه نیز فراهم شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط دانشگاه آزاد را مشاهده کنید، اگر در حال حاضر حسن روحانی رییس جمهور ایران نبود، کشور هم مثل دانشگاه آزاد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
«پروانه سلحشوری»، عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، در جلسه بررسی فراکسیون امید که در شاخه جوانان حزب اعتماد ملی برگزار شد، در سخنانی درباره نقش احزاب گفت: درباره عملکرد جریان اصلاح طلب و اصولگرا، مسایل را باید به صورت ملی مشاهده کنیم. متاسفانه بحث جامعه مدنی که آقای خاتمی گفت، در زمان احمدی نژاد به تعطیلی کشیده شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از برنا؛ او درباره خواست های مردم از رییس جمهور گفت: شرایط دانشگاه آزاد را مشاهده کنید، اگر در حال حاضر حسن روحانی رییس جمهور ایران نبود کشور هم مثل دانشگاه آزاد بود. البته مطالباتی که ما از رییس جمهور داشتیم در حال حاضر به صورت کامل برآورده نشده است.

او در ادامه با انتقاد از دولت محمود احموی نژاد گفت: در دوران احمدی نژاد 700 میلیارد بودجه نفت را به کسی دادند که مشخص نشد، صرف چه هزینه هایی در کشور شد.

او در ادامه تاکید کرد: همان طورکه آزادی گفتمان برای احمدی نژاد فراهم است، باید برای سایر اقشار جامعه نیز فراهم شود. هویت ملی ما متأسفانه به صورت وحشتناکی در حال تهدید شدن است.

اودر باره همکاری اصلاح طلبان با فراکسیون امید گفت: متأسفانه بعضی از اصلاح طلبان همکاری خوبی با فراکسیون امید ندارند، مانند این که همین قانون سن ازدواج که ما در مجلس بررسی کردیم بعضی از اصلاح طلبان حاضر به امضای آن نشدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
دانشجویان و دلسوزان دانشگاه آزاد بشدت نگران اند مدیریت جدید معیار های علمی و آموزشی را قربانی سیاست های خود کنند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۰
0
0
درود بر خانم پروانه سلحشوری
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین