کد خبر: ۵۱۴۱۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹

توزیع سبد کالا از فردا +جزئیات

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شارژ کارت‌های اعتباری و توزیع بسته‌های حمایت غذایی از ۲۴ اسفند ماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی ربیعی، با اعلام این خبر افزود: طرح حمایت غذایی اسفندماه ۹۶ با افزایش ۱۰ درصدی ارزش ریالی سهمیه مشمولین از فردا (پنجشنبه ۲۴ اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

به گفته وی مبلغ شارژ کارت مشمولین با توجه به دوره‌های گذشته در حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: مشمولین این طرح می‌توانند همانند دوره‌های گذشته به فروشگاه‌های طرف قرارداد این طرح (فرهنگیان، افق کوروش، اتکا، اسکاد، رفاه، سپه، امکان، شهروند، تعاون روستایی و تعاونی مصرف محلی) مراجعه کنند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: دومین دوره طرح توزیع سبد کالا برای اقشار محروم و آسیب‌پذیر تحت پوشش نهادهای حمایتی (بهزیستی و کمیته امداد) و سایر اقشار شناسایی شده به طور همزمان در سراسر کشور از ۲۴ اسفند ماه آغاز می‌شود.

ربیعی در پایان گفت : روند حمایت غذایی از کودکان در مناطق محروم و حاشیه نشین با تخصیص یک وعده غذای گرم و همچنین حمایت از غذایی از زنان باردار دارای سوء تغذیه نیز در طول سال به طور برنامه ریزی شده و هدفمند اجرا شده است.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
الماسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۴
0
2
اقای ربیعی شما درست میفرمایید سبد کالا به افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی تعلق میگیرد وخانوارهای مشمول .،انوقت میدانید خانوار های مشمول چگونه از این سبد کالا بهره مند میشوند ؟ کارکنان کمیته امداد وبهزیستی چونکه خودشان مجری این طرح هستند خانواده های فامیل ودوستان خودشان را به عنوان خانوارهای ضعیف معرفی میکنند وانها را راهنمایی میکنند که چکارهایی انجام دهند تا سبد کالا شامل حالشان بشود به طوریکه در این شهر که من زندگی میکنم ومشاهده میکنم افرادی هستند که پاساژ دارند اما به لطف اشنایی با کارمندان کمیته وبه زیستی سبد کالادر یافت میکنند اما افرادی هستند که به نان شب محتاج هستند ولی سبد کالا شامل حالشان نمیشود ،، اقای ربیعی شما تهران هستی ومسلما نمی توانی که به همه این شهرها نظارت بکنی اما باز رسانی مورد اعتماد بفرست تا معلوم شود اینهایی که سبد کالا میگیرند چه کسانی هستند وانهایی که سبد کالا نمیگیرند چه ک سانی هستند،،،
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین