کد خبر: ۵۱۴۶۴۷
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲

برگزاري آيين معارفه و تكريم مديركل حراست بانك كشاورزي

روح اله خدارحمی رئيس هيئت مديره و مديرعامل بانك كشاورزي، طي حكمي احمدعلی شکوه را به سمت مديركل حراست اين بانک منصوب كرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در مراسمي كه روز شنبه 26 اسفند سال جاري با حضور فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور، اعضای هیات مدیره بانک و جمعي از مديران و کارکنان بانك كشاورزي برگزار شد،  خدارحمی ضمن قدرداني از خدمات ارزنده و عملکرد خوب حسین اعتبار زاده، حكم انتصاب احمدعلی شکوه را ابلاغ و برای وی در انجام ماموریت های محوله و حفاظت و حراست از سرمایه های فیزیکی و معنوی بانک آرزوی موفقیت كرد.

بر اساس این گزارش، خدارحمی در این مراسم با اشاره به محوریت مشتری مداری در سال 1397 و اولویت تکریم مشتریان در برنامه ریزی سال آینده بانک کشاورزی، مسئولیت حراست در بانک را حساس و خطیر خواند و تامین آرامش کارکنان و مشتریان در تمام ابعاد را در گرو عملکرد این بخش دانست .

وي در ادامه سخنان خود با تاکید بر اهمیت ارتباط موثر، هماهنگی، مشورت و همدلی کارکنان حراست با سایر کارکنان در بالا بردن ضریب سلامت، امنیت و ایمنی در سازمان،  اظهار داشت: عملکرد کارکنان حراست بایستی به گونه ای باشد که سایر کارکنان، آن ها را مشاور امین خود بدانند.

خدارحمی درپایان خاطرنشان کرد: وظیفه حراست ، مراقبت و سلامت اداری باید دغدغه و اولویت فکری همه کارکنان باشد.

این گزارش می افزاید: فاطمی نیا معاون سازمان حراست کل کشور در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت افزایش رضایتمندی از سیستم بانکی در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهارداشت: باید تلاش کنیم اقتصادی متکی بر داخل داشته باشیم و بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی می تواند با تلاش مضاعف و خدمت رسانی با محوریت تولید نقش به سزایی در شکوفایی اقتصادی کشور داشته باشد.

وی همچنین با بیان این که توجه ویژه به پیش بینی و پیشگیری از ابزارهای مهم حراست برای تامین امنیت در سازمان است، تحقق این مهم را در گرو اعتماد دوسویه و تعامل دوجانبه میان مدیران و کارکنان دانست  و تاکید کرد: مورد وثوق ترین افراد برای مدیر بایستی بخش حراست سازمان باشد.

منبع: روابط عمومي بانك كشاورزي
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین