کد خبر: ۵۱۵۰۱۳
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶

کمک‌های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد

رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی به مناسبت نوروز گفت: کمک‌های عظیم مردم اعتماد ملت ایران را به نام و نشان هلال احمر و خادمان اثبات کرد
آفتاب‌‌نیوز :
علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در در پیام نوروزی اش گفت: " آغاز بهار طبیعت و حلول عید نوروز را به تمامی داوطلبان، امدادگران، جوانان و کارکنان عزیز جمعیت هلال‌احمر تبریک می‌گویم و سربلندی این جمعیت بزرگ، مردمی و عام‌المنفعه را در راه خدمت به آسیب‌دیدگان و کاستن رنج‌های نیازمندان از پروردگار مهربان مسالت دارم.

در سالی که گذشت وقوع سوانح طبیعی و غیرطبیعیِ کوچک و بزرگ لحظات تلخی را برای هموطنان رقم زد اما خدا را شاکریم با همتی که به خادمان مردم در هلال احمر عطا کرده است در همه حوادث و بحران‌ها در کنار سانحه‌دیدگان و خانواده‌های آنان بودیم و در شرایط بحرانی نور امید را در دل‌های مضطرب روشن نگه داشتیم.

در سالی که پشت سر گذاشتیم جایگاه رفیع هلال احمر در قلب مردم بیشتر درک شد و کمک‌های عظیم مردم از مسیر جمعیت هلال احمر به هموطنان زلزله‌زده کرمانشاهی، ثابت کرد ملت ایران اعتماد قابل توجهی به نام و نشان هلال احمر و خادمان آن دارد.

خدا را شاکریم که توانسته‌ایم در جلب اعتماد مردم شریف ایران روسفید باشیم و این را نتیجه فرهنگ والای هلال احمر می‌دانیم که هر آنچه را دارد "از مردم" و "برای مردم" می‌داند.

جمعیت هلال احمر پیش از آغاز سال نو با برنامه‌های ویژه نوروز در حوزه امداد و نجات و جوانان، خدمت به مردم را شروع کرده است و اکنون با توکل به خالق متعال و تحت عنایات حضرت ولی‌ عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و به پشتوانه اعتماد مردم، با عزمی محکم‌تر کار و تلاش را برای سال جدید آغاز می‌کنیم. امیدوارم سال 1397 سالی مملو از موفقیت، شادی و سلامت برای همکاران عزیزم در جمعیت هلال احمر و مردم خوب ایران باشد. ان ‌شاء ‌الله."
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین