کد خبر: ۵۱۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

تونس با گلزنی میلاد محمدی، ایران را برد/ شاگردان کی روش بالاخره باختند

تیم ملی ایران با یک گل برابر تونس تن به شکست داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و تونس از ساعت ۲۲:۴۵ جمعه شب در ورزشگاه المپیک رادس برگزار شد و در نهایت با پیروزی یک بر صفر تونس به پایان رسید تا تیم ملی بعد از مدتی زیاد، یک شکست را تجربه کند.

میلاد محمدی (گل به خودی) برای تونس گلزنی کرد.

دیلان برون از تونس نیز با کارت زرد داور مصری بازی جریمه شد.

نیمه نخست

 نخستین موقعیت بازی را بازیکنان تونس خلق کردند که حرکت رابونای الخزری به روی دروازه ایران با ضربه سر چشمی به کرنر رفت اما ضربه کرنر خطرناک نبود و شجاعی توپ را دور کرد.

در دقیقه ۹، روزبه چشمی مرتکب اشتباه مهلکی شد که شجاعی در مقابل محوطه جریمه مجبور به انجام خطا و دادن ضربه ایستگاهی به تیم حریف شد اما این ضربه خطرناک نبود.

در دقیقه ۱۶، کریم انصاری فرد، با توپ وارد محوطه جریمه شد که یوهان بن علوان با دست و پا او را به زمین زد اما داور مصری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت و دستور به دامه بازی داد.

در دقیقه ۱۷، سانتر رامین رضاییان و ضربه سر قوچان نژاد، دروازه بان تونس را به زحمت انداخت که دفع ناقص او در موقعیت آفسایر به کریم انصاری فرد رسید.

در دقیقه ۲۷، شوت زمینی و نسبتا محکم نعیم اسلیتی با واکنش بسیار خوب علیرضا بیرانوند همراه بود.

در دقیقه ۲۹، شوت خزری با برخورد به پای مدافعان ایران راه به دروازه نیافت و به کرنر رفت که نتیجه ای برای این تیم نداشت.

در دقیقه ۴۳، شوت ساسی به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران گذشت تا دروازه ایران بسته بماند.

نیمه دوم

در دقیقه ۵۰، اسلیتی از مقابل محوطه جریمه شوت زد که بیرانوند با وجود لغزنده بودن زمین، واکنش خوبی داشت و توپ را در دو مرحله کنترل کرد.

در دقیقه ۵۴، روی فرار تند و تیز تونسی ها، بیرانوند از محوطه جریمه خارج شد و با تکل صحیح، توپ را دور کرد.

شوت بغل پای بن یوسف به سمت دروازه بیرانوند به راحتی در آغوش این دروازه بان قرار گرفت.

شوت بن یوسف از مقابل محوطه جریمه با فاصله از کنار دروازه ایران به بیرون رفت تا فرصت خوب بازیکنان تونس از دست برود.

بعد از این حمله، احسان حاج صفی حرکت انفرادی خود را در زمین تونس شروع کرد و بعد از دریب چند بازیکن مقابل محوطه جریمه تونس سرنگون شد. ضربه ایستگاهی توسط حاج صفی زده شد که مصطفی به خوبی توپ را دفع کرد و در ریباند هم انصاری فرد توپ را به اوت زد.

گل: در دقیقه ۷۱، خزری چند مدافع ایران را دریبل زد اما شوتش را بیرانوند دفع کرد که توپ برگشتی به پای محمدی خورد و وارد دروازه ایران شد تا تونس گل نخست بازی را به ثمر برساند.

در دقیقه ۷۶، شوت بازیکن تونس با حرکت خوبی از سوی بیرانوند همراه شد و گل دوم تونس به ثمر نرسید.

در دقیقه ۸۷، مهدی ترابی فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت که مصطفی توپ را برگشت داد و توپ برگشتی هم با ضربه بد حاج صفی به بیرون رفت.

دیدار تیم های ایران و تونس در نهایت با پیروزی یک بر صفر تونس به پایان رسید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان، محمدرضا خانزاده (پژمان منتظری ۵۶)، روزبه چشمی، میلاد محمدی، علی کریمی (امید ابراهیمی ۵۶)، احسان حاج صفی، مسعود شجاعی (سامان قدوس ۴۶)، کریم انصاری فرد (مهدی ترابی ۷۵)، وحید امیری (علیرضا جهانبخش ۷۷) و رضا قوچان نژاد (کاوه رضایی ۵۶)

ترکیب تونس: مصطفی، بن علوان، دیلان برون (خلیل ۴۶)، مریاح، معلول، السخیری، بن عمر (بدری ۴۶)، الخاوی (چالالی)، الخزری، السلیتی (حدادی ۵۴) و فرجانی.

حواشی بازی

اندک هواداران تونسی حاضر در ورزشگاه، در این دیدار دوستانه دست از شیطنت برنداشتند و با لیزر، علیرضا بیرانوند را مورد هدف خود قرار دادند.

به دلیل بارش شدید باران، آب بسیار زیادی روی چمن جمع شده بود و همین موضوع حمل توپ را با مشکل رو به رو کرد.

به دلیل کشیدن یقه پیراهن میلاد محمدی از سوی بازیکن تونس پاره شد اما او به همین شکل به بازی ادامه داد.

سرنگونی کریم انصاری فرد در داخل محوطه جریمه با دستور داور برای ادامه بازی همراه بود تا بازیکنان ایران اعتراض کوچکی به داور مصری داشته باشند. 

در اواخر بازی در نیمه نخست، به دلیل خطای بازیکنان تونس، تنش مختصری بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که مسعود شجاعی بازیکنان ایران را دعوت به آرامش کرد.

در شروع نیمه دوم، کی روش یک تعویض انجام داد و سامان قدوس را به جای شجاعی وارد زمین کرد.

در حالی که در نیمه دوم هم بازیکنان تونس بازی خطرناکی را انجام دادند، داور اهمیتی به این موضوع نداد.

مدافع تونس در برخورد با رضاییان او را به شکل بدی سرنگون کرد اما داور بعد از این صحنه هم دست به جیب نشد.

میلاد محمدی به اشتباه و به صورت غیر عمد در مسیر توپی برگشتی بیرانوند قرار گرفت و توپ وارد دروازه ایران شد تا گل نخست تونس به نام محمدی ثبت شود.

بعد از شیطنت بازیکن تونس در هنگام توقف بازی و شوت زدن به سمت دروازه ایران، بیرانوند با خزری درگیر شد که سایر بازیکنان مانع از افزایش درگیری شدند اما داوری مصری به هر دو بازیکن کارت زرد داد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین