کد خبر: ۵۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

تصمیم بازیگر مشهور برای پدر شدن در سال 97

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم در طول سال رفتارهای مهربانانه نوروزی امتداد پیدا کند و همدیگر را دوست داشته باشیم.
آفتاب‌‌نیوز : علیرام نورایی از سال ۱۳۷۵ در زمینهٔ تئاتر فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۴ اولین نقش سینمایی خود را در فیلم سینمایی  «گرگ‌ومیش» بازی کرد.

این بازیگر حضور خوبی در تئاترهای مختلف و فیلم‌های کوتاه و جشنواره‌های تئاتر دانشجویی دارد. همچنین تاکنون در سریال‌های «آسپرین»، «پول کثیف»، «جابر بن حیان»، «ماتادور»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد»، و فیلمهای سینمایی «سیب ترش»، «قلاده‌های طلا»، «پله»، «همیشه سینما»  بازی کرده و نقش‌های خود را به‌ خوبی ایفا کرده است. به بهانه نوروز 97 گفتگویی با علیرام نورایی داشتیم که در ادامه می خوانید:

سال 96 از نظر کاری برای شما چطور بود؟
سال 96 سال سخت و پرکاری بود. خدا را شکر در چند پروژه فعالیت داشتم و این روزها شاهد پخش سریال «سارقان روح» از شبکه پنج هستیم که در آن نقش آفرینی کرده ام.

تجربه سریال «سارقان روح» چطور بود؟
موضوع سریال دست نخورده و بکر بود که تا به حال کسی به آن موضوع نپرداخته بود.  با آقای معظمی همکاری خوبی داشتم و تصویربرداری فصل اول سریال تمام شده است.

بهترین و بدترین اتفاق سال 96؟
سال 96 سال عجیبی بود و اتفاقات تلخ و دردناک برای مردم سرزمینم رخ می داد که امیدوارم در سال 96 خاتمه پیدا کند و سال 97 شادی را داشته باشیم. دردناکی اتفاقات در سال 96 شیرین‌ترین اتفاق را هم تحت تأثیر قرار می‌داد. اگر به خاطرات سال 96 فکر کنم، ناراحتی‌ها بیشتر به چشم می‌آید.

بهترین اتفاق؟
حضورم در برنامه دورهمی در کنار مهران مدیری را دوست داشتم، چرا که از سال‌های پیش به آقای مدیری علاقه داشتم. هیچ وقت در این سال‌ها در کنار آقای مدیری قرار نگرفته بودم و در برنامه دورهمی به من خوش گذشت.

آیا در سال گذشته توانستید به اهداف از پیش تعیین شده خود برسید؟
بله، از نظر کاری همان‌طور که می‌خواستم اتفاق افتاد.

در این یک سال چقدر به تجربیات شما اضافه شد؟
در حرفه بازیگری ما لحظه به لحظه در حال تجربه کردن موقعیت‌های جدید هستیم؛ به همین خاطر این تجربیات خیلی برایم دوست داشتنی است.

لطفا درباره حضورتان در مسابقه «هفت روز و هفت ساعت» توضیح دهید.
«هفت روز و هفت ساعت» یک رئالیستی شو (مستند-مسابقه) است که چند هنرمند پنج تیم را تشکیل داده‌اند.  در این تیم‌ها بازیگران سینما تلویزیون و خوانندگان از ایران و لبنان حضور دارند و در قالب یک مسابقه ماجراجویی به رقابت می‌پردازند. حمید حامی، الناز حبیبی، لادن مستوفی، لیندا کیانی، امیرحسین رستمی در این مسابقه حضور دارند.

اهل سفر هستید؟
علاقه بسیاری به سفر کردن دارم. پدر و مادرم حدود هشت سالی است که تهران را رها کرده‌اند و در نوشهر زندگی می‌کنند. به رسم هر سال که در کنار پدر و مادرم هستیم، امسال هم همه کنار هم خواهیم بود.

آرزوی سال 97؟
از صمیم قلب آرزوی خوشحالی شادی و اتفاقات خوب برای مردم خوب کشورمان دارم.

از حال و هوای نوروز برایمان بگویید؟
حال و هوای نوروز فوق‌العاده است. اتفاق سبز شدن و رویش مجدد، کنار هم بودن و با مهربانی با هم برخورد کردن فوق‌العاده جذاب است. امیدوارم در طول سال این رفتارهای مهربانانه امتداد پیدا کند و همدیگر را دوست داشته باشیم و با حال خوب در کنار هم قرار بگیریم.

پیام نوروزی متفاوت برای مخاطبان؟
ابتدا سال 97 را تبریک می‌گویم. امیدوارم سال 97 فوق‌العاده جذاب رقم بخورد و امیدوارم در انتهای سال 97 حالمان خوب باشد. از همه مردم می‌خواهم مراقب خودشان باشند. این روزها، روزهای سفر کردن است. در جاده ها مراقب خودمان و خانواده‌های هموطنان باشیم. ان شاء الله سفرهای کم خطر داشته باشیم.

مهمترین دغدغه شما در این روزها و آینده؟
مهمترین دغدغه ام، رشد و فعالیت در حرفه‌ بازیگری است.

ظاهرا در مصاحبه ای گفته بودید در سال 97  پدر می شوید، آیا این صحت دارد؟
ان شاءالله. من در برنامه دورهمی این موضوع را مطرح کردم. ما تصمیم گرفتیم که سال 97 یک خانواده سه نفره داشته باشیم.

اهل فضای مجازی هستید؟ اگر فضای مجازی را از شما بگیرند چکار می‌کنید؟
اگر فضای مجازی را از من بگیرند، وقت برای زندگی کردن برایم بیشتر می‌شود‌.  تکنولوژی بخش اعظمی از زندگی ما را گرفته است و اگر یک باره از مردم گرفته شود، یک خلاء بزرگی ایجاد می‌کند. فکر می‌کنم فضای مجازی برای ما که باید با مخاطبان خود ارتباط داشته باشیم و نظرات آنها را بدانیم، خیلی کمک کننده و اجتناب ناپذیر است، اما تاوان سنگینی دارد و آن دور شدن از یکدیگر است.

صحبت پایانی؟
سال نو را به شما،‌ همکارانتان، مردم خوب سرزمینم تبریک می‌گویم. امیدوارم لحظه به لحظه سال 97 پر از شادی سلامتی برکت باشد.

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین