کد خبر: ۵۱۶۱۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳

دمای هوا در اردبیل به زیر صفر رسید

استقرار سامانه سرد، دمای هوای مناطق مرکزی استان اردبیل را در صبح شنبه تا منفی ۲ درجه زیر صفر کاهش داد و در عین حال از برخی مناطق کوهستانی نیز بارش پراکنده برف گزارش شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی که روزهای اخیر دمای هوا درشهرستان های استان به ۲۵ درجه بالای صفر نیز رسید این میزان امروز در شهرستان های اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین به یک تا ۲ درجه زیر صفر کاهش و در دیگر شهرستان ها نیز بین ۳ تا ۶ درجه بالای صفر در نوسان می باشد.

دمای هوا در شهرستان اردبیل روز شنبه با ۱۷ درجه کاهش نسبت به دیروز به ۲ درجه زیر صفر رسید و این شهرستان سردترین منطقه کشور در شبانه روز گذشته بود.

از جاده های کوهستانی استان و نیز مناطق مرتفع بارش پراکنده برف و برخی مناطق بارش باران گزارش شده است.

تغییر ناگهانی دما در استان موجب غافلگیری مسافران نوروزی شده و بیشتر آنها را مجبور به استفاده از پوشاک زمستانی کرد.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل نیز اعلام کرد که پدیده جوی غالب در جاده ها بارش باران و مه بوده و رانندگان در گذر از آنها جانب احتیاط را رعایت کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد که از ظهر شنبه سامانه بارشی از استان خارج شده و آسمانی نیمه ابری توام با هوایی نسبتا سرد بر استان حاکم خواهد بود.

بر اساس اعلام هواشناسی ، از روز یکشنبه تا سه شنبه دمای هوا در استان اردبیل بتدریج افزایش یافته و در برخی مناطق وزش باد پیش بینی می شود.


منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین