کد خبر: ۵۱۶۳۳۸
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴

۴۵ میلیون دلار برای «کاخ سفید» اصلی ترامپ /تصاوير

پس از سال ها خانه سابق ترامپ رییس جمهوری امریکا که در دوران زندگی مشترک با ایوانا همسر قبلی اش خریداری کرده بود به فروش خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
قیمت این خانه هشت اتاق خوابه ۴۵ میلیون دلار تعیین شده است. این عمارت سال ها فروش نرفته بود. دونالد و ایوانا در سال ۱۹۸۲ میلادی این عمارات را با یکدیگر خریداری کرده بودند. ایوانا در سال ۱۹۹۸ میلادی این خانه را به خانواده اشتاین برگ فروخت و در سال ۱۹۹۲ میلادی از ترامپ طلاق گرفت. 

این خانه تقریبا ۲۰ هزار فوت مربع مساحت دارد و محوطه اطرافش نزدیک به شش هکتار است. در سال ۲۰۱۵ خانواده اشتاین برگ این خانه را به قیمت ۵۴ میلیون دلار در بازار مسکن قرار دادند سپس ۹ میلیون دلار از قیمت آن کاستند و پس از آن از بازار خارج کردند. 

اکنون بار دیگر این خانه برای فروش در بازار املاک و مستغلات امریکا قرار داده شده است. این عمارت بزرگ که از آن تحت عنوان کاخ سفید اصلی ترامپ یاد می شود در گرینویچ کانتیکت واقع شده است. 

«رابرت» و «سوزان اشتاین برگ» صاحبان فعلی آن عمارت قصد دارند در نهایت پس از سال ها آنجا را به فروش رسانند. این خانه علاوه بر ۸ اتاق خواب دارای ۱۳ حمام و چندین شومینه است. هم چنین دارای چندین استخر و یک سالن نمایش فیلم است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین