کد خبر: ۵۱۶۹۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

سواحل آنتالیا را با دلارام سیر تجربه کنید

سفر به زیباترین سواحل آنتالیا می‌تواند برای مدتی، ‌هرچند کوتاه، شما را از زندگی پرمشغله‌ی امروزی دور کند.این سواحل جایی آرام و ساکت، زیبا و ایمن است که می‌تواند علاوه بر لبخند بر لبان شما برای تعطیلات و سفر خود نیز مناسب باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
آنتالیا دارای بهترین و دیدنی ترین سواحل ترکیه است.و همچنین تور آنتالیا با وجود جذابیت های زیاد آن از انتخاب های بسیاری از ما ایرانیان است که در مجاورت با کشور ترکیه هستیم .تصمیم گیری درباره این که کدام را ببینید سخت است،پس اگر برای سفر به آنتالیا  تردید دارید دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید:

اگر بگوییم سواحل آنتالیا یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور ترکیه برای جذب توریست به این کشور است اصلا اغراق نکرده‌ایم. سفر به زیباترین سواحل آنتالیا می‌تواند برای مدتی، ‌هرچند کوتاه، شما را از زندگی پرمشغله‌ی امروزی دور کند.این سواحل جایی آرام و ساکت، زیبا و ایمن است که می‌تواند علاوه بر لبخند بر لبان شما برای تعطیلات و سفر خود نیز مناسب باشد.

آبی دریا، سبزی جنگل و زردی خورشید باعث به وجود آمدن طبیعت فوق العاده زیبا در آنتالیا شده است.

در سفر تور آنتالیا حتما از این سواحل شگفت انگیز دیدن نمایید.

1.ساحل زیبا لارا

ساحل ماسه ای لارا در مرکز شهر آنتالیا(12 کیلومتری آنتالیا) با مساحت 450 هکتار زمین است.

ساحل لارا برای کسانی که دنبال یک ساحل آرام با آب های شفاف و ماسه های طلایی هستند ،محل مناسبی است.

این ساحل دارای امکانات ویژه و منحصر بفردی از جمله:باشگاه های ساحلی،زمین فوتبال،پارک تفریحی،رستوران،کافه،کلاب های شبانه و... است.همچنین پارک ملی و ساحل توپ جام که از جاذبه های دیدنی آنتالیا محسوب میشود در نزدیکیِ این ساحل قراردارد.

2.ساحل پرطرفدار کنیالیتی 

یکی از مهمترین،پرطرفدارترین و مشهورترین سواحل آنتالیا ساحل کنیالیتی است که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان مناسب است.
در اطراف ساحل کنیالیتی کوه ها و صخره های زیبا و سر به فلک کشیده ای قرار دارد که باعث بوجود آمدن یک منظره فوق العاده شده است.ساحل ماسه ای کنیالیتی در مرکز شهر آنتالیا قراردارد و همچنین ورود به این ساحل کاملا رایگان است به همین خاطر کسانی که دوست دارند وقت خود را در مرکز شهر صرف کنند و با خانواده خود فعالیت های ورزشی و آبی،آفتاب گرفتن را داشته باشند،این ساحل را انتخاب می کننند.علاوه بر این سرسره های آبی،زمین گلف،زمین اسب سواری،رستوران،کافه،کنسرت های زنده و ... برگزار میشود.

3.ساحل المپوس:

برای جذاب شدن سفرتون به ساحل المپوس بهتر است کمی دانش تاریخی درباره نقاط باستانی در طبیعت و جاده های قدیمی منطقه داشته باشید.

آثار تاریخی این منطقه بعلاوه آب زلال مدیترانه،توریستان بسیاری را به ساحل المپوس جذب کرده است.آب به قدری زلال است که افراد در هنگام موج سواری سنگریزه های زیر آب را میبینند در حالیکه سنگریزه ها در عمق ۸ متری هستند.

4.ساحل چیرالی:

ساحل چیرالی یکی از زیباترین سواحل آنتالیا می باشد. در همه فصل از سال پر است از مردم محلی و توریستان زیادی که به این ساحل می آیند. در ساحل چیرلی زیبایی های طبیعی ساحل، ساحل ماسه ای سفید، آب زلال و اتاق های ساحلی برای هر گردشگری با هر سلیقه ای وجود دارد.

5.ساحل پاترا:

ساحل پاترا بزرگترین ساحل ترکیه ویکی از زیباترین سواحل منطقه با چند ساعت فاصله از مرکز شهر آنتالیا قرار دارد.شن و ماسه هایِ سفیدِ ساحل و همچنین یک نوع کمیاب لاک پشت در این ساحل باعث شده است طرفداران این ساحل خیلی بیشتر شود.اگرچه قسمتهایی از این ساحل برای محافظت از لاک پشت ورود بازدید کنندگان ممنوع است.

در سفر به ترکیه استانبول را فراموش نکنید، استانبول یکی از شهرهای تاریخی در ترکیه است برای سفر با تور استانبول می توانی از جاذبه های گردشگری استانبول دیدن کنید.

دلارام سیر با سابقه سالها برگزاری تورهای مسافرتی از جمله تور آنتالیا و داشتن تیم مجرب و کارآزموده آماده خدمات رسانی به شما مسافرین عزیز می باشد.  برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای مسافرتی و اطلاع از قیمت تورها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۹
0
0
تبلیغ تو ستون خبرها ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین