کد خبر: ۵۱۷۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
معرفی دوره دکترای سئو

آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو (SEO)

سئو دقیقا به ما کمک می کند تا بتوانیم سهم دریافتی خود را از جستجوهایی که در موتورهای جستجو انجام می‌شود زیاد کنیم و جامعه هدف را در وب سایت خود شکل دهیم.
آفتاب‌‌نیوز :
آموزش سئو (SEO Training) جزو پر مخاطب‌ترین دوره ها در عصر دیجیتال می باشد. چراکه یادگیری سئو می‌تواند کسب و کار اینترنتی شما را متحول و از نظر اقتصادی بی نهایت شما را قدرتمند و بی نیاز کند. اما چگونه؟

همانطور که می دانید روزانه میلیاردها جستجو در گوگل و دیگر موتورهای جستجو انجام می شود. افرادی که در گوگل جستجو می کنند، اغلب به دنبال اطلاعات، محصولات و یا خدمات عالی و با کیفیت می باشند تا از آن استفاده کنند؛ پس می توان نام مشتریان قطعی را به آنها اختصاص داد. سئو دقیقا به ما کمک می کند تا بتوانیم سهم دریافتی خود را از جستجوهایی که در موتورهای جستجو انجام می‌شود زیاد کنیم و جامعه هدف را در وب سایت خود شکل دهیم.

آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو (SEO)

در حقیقت با سئوی سایت می توانید بصورت رایگان از طریق موتور های جستجو بازدیدکننده جذب کنید و با هدایت آنها به صفحه محصولات یا خدمات، فروش خود را تا حد بسیار زیادی افزایش دهید.

البته در کنار سئو می توانید از تکنیک های مکمل دیگری مانند بازاریابی محتوا و دیجیتال مارکتینگ نیز استفاده کنید، تا اعتماد کاربران را هرچه بیشتر جلب کرده و آنها را تبدیل به مشتریان دائمی خود کنید، اما آنچه بدیهی و روشن است اولین گام برای کسب موفقیت در تجارت الکترونیک یادگیری تکنیک های سئو سایت می باشد.

در این مقاله، میخواهیم بهترین دوره آموزشی که تاکنون در زمینه سئو منتشر شده است را به شما معرفی کنیم. این دوره «دکترای سئو» نام دارد.

معرفی دوره دکترای سئو

سئو نکات ریز و درشت بسیاری دارد که در اغلب مراکز آموزشی صرفا نکات برجسته آن آموزش داده می شود، اما متخصصان امر به خوبی می دانند حتی ریزترین نکات که شاید اصلا به چشم نیاید، می تواند موفقیت شما را در این رقابت بزرگ که هدف کسب رتبه اول گوگل می باشد، بصورت حتمی تضمین کند.

ویژگی منحصر به فرد دوره آموزشی دکترای سئو این مورد می باشد که مدرس علاوه بر پوشش موارد مهمی که در سر فصل سئو قرار دارند، به آموزش نکات ریز و کلیدی که از آنها بعنوان رمز و راز های گوگل یاد می شود، نیز می پردازد.

از طرفی بعنوان گارانتی و تایید کیفیت آموزش، وب سایت آموزشی میهن لرن، بعنوان برندی که سالیان سال است در زمینه آموزش الکترونیک فعالیت دارد؛ تضمین نموده است که در صورت مشاهده پکیج و عدم کسب نتیجه مطلوب بصورت رایگان سئو سایت شما را پذیرفته و انجام می دهد. در نتیجه چنانچه تازه کار هستید و مایل به یادگیری مبحث پر طرفدار سئو و بهینه سازی سایت می باشید، پیشنهاد می شود از این دوره برای یادگیری استفاده نمایید.

آموزش مقدماتی تا پیشرفته سئو (SEO)

برای تهیه پکیج آموزش سئو می توانید به سایت آموزشی میهن لرن به آدرس www.MihanLearn.net مراجعه کرده و یا وارد آدرس https://goo.gl/iznMrz شوید.

چگونه می توان به کمک سئو کسب درآمد کرد؟

شاید سوال بسیاری از افراد این باشد که چگونه می توان بواسطه سئو کسب درآمد کرد؟

در پاسخ می توان گفت که دو شیوه برای کسب درآمد از طریق سئو وجود دارد. اول اینکه به کمک سئو می توانید کسب و کار خود را به طور شگفت انگیزی پر رونق کنید و درآمد خود را چند برابر افزایش دهید که این راه به شدت توصیه می شود.

روش دوم نیز قبول پروژه های سئو و بهینه سازی سایت می باشد. در این روش بصورت ماهیانه همزمان می توانید انجام سئو چند سایت را عهده دار شوید و درآمد چند میلیونی در ماه داشته باشید.

همچنین در حالت دیگر، بعنوان مشاور کسب و کار های نوپا می توانید فعالیت داشته باشید. یادگیری سئو به شما کمک زیادی در راستای درک موارد بازاریابی محتوا نیز خواهد کرد.

کتاب دکترای سئو

جالب است بدانید، علاوه بر ویدیو آموزشی این مجموعه، کتاب دکترای سئو نیز توسط انتشارات با سابقه دیباگران تهران و به تالیف فروغ شریعتمداری و سعید حکیمی نیا در پاییز 1397 منتشر شده است. این کتاب نیز بعنوان کتابی مصور و جامع در زمینه سئو سایت، می تواند راهنمای خوبی جهت افزایش بازدید سایت مورد استفاده قرار گیرد.


جهت تهیه این کتاب می توانید به آدرس www.mihanlearn.net/computer-library مراجعه کرده و یا از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین