کد خبر: ۵۱۸۵۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

کار عجیب و غریب شفر!

عزیزی در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ هفدهم گفت: استقلال در این فصل تیم همیشگی نبود تا اینکه شفر آمد و تحول عجیب و غریبی در این تیم ایجاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : خداداد عزیزی درباره وضعیت تیم مشکی‌پوشان برای فصل آینده اظهار داشت: به عنوان مدیر سازمان‌های فوتبال باشگاه یک‌سری برنامه‌ها نوشتم و چند مربی را کاندید کرده‌ایم، اما منتظر پایان فصل هستیم. از دیدن بازی‌های مشکی‌پوشان هم خسته شده‌ایم، چرا که تیمی شکل گرفته که رغبت نمی‌کنید بازی‌هایش را ببینید. بازی با سایپا را به مدت 30 دقیقه دیدم و فرار کردم. این تیم در حد لیگ برتر بسته نشده و خجالت‌آور است. البته هر مربی سلیقه خودش را دارد.

وی در ادامه افزود: زمانی که به تیم مشکی‌پوشان آمدم، عنوان کردم که کاری به امسال نداریم و قرار است طی تعامل با آقایان عباسی بتوانیم برنامه خوبی برای آینده داشته باشیم. جلسه‌ای هم شهرداری شهر برای ایجاد آکادمی در جنوب شهر داشتیم تا بتوانیم این بخش را فعال کنیم. مهم‌تر از همه وضعیت بزرگسالان است که پیش‌بینی کرده‌ایم درصدی از قرارداد بازیکنانی را که می‌خواهیم، بپردازیم تا تیم را خیلی زود جمع کنیم و زود هم برای فصل آینده استارت بزنیم.

مدیر سازمان فوتبال مشکی‌پوشان در مورد گزینه‌های هدایت این تیم برای فصل آتی عنوان کرد: قطعاً دوست نداریم از حالا نامی ببریم. چند مربی را خودم در نظر دارم، اما قرار است یک گروه فنی متشکل از خودم، مهدی مناجاتی، مهدی قیاسی، امیر حاج‌رضایی و جلال چراغپور تشکل دهیم و گزینه‌های پیشنهادی را مورد بررسی قرار دهیم. با گروه فنی هنوز صحبت نشده است و شخصاً باید صحبت کنم تا اگر دوست داشتند به ما ملحق شوند. پنج مربی را برای فصل آینده پیشنهاد کرده‌ام که باید در گروه فنی مورد بررسی قرار بگیرند.

    عزیزی در ادامه گفت‌وگوی خود در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ هفدهم گفت: امسال لیگ خیلی جالبی نبود. پرسپولیس از مدت‌ها قبل خودش را جدا کرد و استقلال هم تیم همیشگی نبود تا اینکه شفر آمد و تحول عجیب و غریبی در این تیم ایجاد کرد. سپاهان تیم همیشگی نبود، ذوب‌آهن هم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت، اما با امیر قلعه‌نویی در نیم‌فصل دوم بهتر شد. در پایین جدول نیز اتفاق خاصی نیفتاد، وضعیت مشکی‌پوشان معلوم بود و استقلال خوزستان و نفت تهران هم وضعیت مشابهی داشته و دارند. سپیدرود اما با آمدن علی کریمی بهتر شد.

منبع: تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حمید عسگری
|
-
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۲۷
0
0
دوران سرمربیگری شما رو هم یادمون هست جناب عزیزی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین