کد خبر: ۵۱۹۴۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵

رییس صداوسیما: رقبا نتوانستند صحنه را از ما بگیرند

رئیس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مردمی برنامه‌های نوروزی ۱۳۹۷ با اعلام این که سریال «پایتخت» ۷۰ درصد دیده شد، گفت، در حالی که ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای وجود داشت و می‌خواستند صحنه را از صداوسیما بگیرند، اما صداوسیما این نفوذ را پیدا کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس سازمان صداوسیما در مراسم اختتامیه جشنواره مردمی فیلم سیما که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، گفت: وجود شهیدانی که برای آرامش و امنیت ما جان خود را فدا کردند، باعث شد که ما در حال حاضر در آسایش زندگی کنیم و بتوانیم برنامه‌های نوروزی را در اینجا جشن بگیریم. ما در سریال پایتخت دیدیم که نمونه‌ای از داعش ایجاد شده بود و زندگی انسان‌ها را به هم ریخته بود. در واقع شهدا رفتند و آسایش به زندگی ما تقدیم کردند. همچنین کسانی مانند سردار قاسم سلیمانی از افتخارات ما هستند که در دوردست‌ها مبارزه کردند و اجازه ندادند که دشمنان به سرزمین ما نفوذ کنند.

رئیس سازمان صداوسیما ادامه داد: سازمان صداوسیما توانست با مدیران رسانه، تهیه‌کنندگان و کارگردانان نشاط را برای مردم ما ارمغان بیاورد و حال مردم ما خوب شود. رسانه ملی جایگاهی است که با کمک هنرمندان زمینه رشد و ارتقا مردم و نشاط اجتماعی را فراهم می‌کند و مردم را در راستای اهداف پیش می‌برد. من زحمات تمام آنها را تکریم می‌کنم.

علی‌عسکری با اشاره به وضعیت صداوسیما در این سال‌ها اظهار کرد: صداوسیما توانست به ۸۳ و ۸۶ درصد بیننده‌ای که آقای میرباقری گفتند، برسد. همه دارایی ما مردم هستند. ما برای آنها کار می‌کنیم. شرایط سختی در حال حاضر وجود دارد؛ به دلیل این که رقبا و دشمنان زیادی داریم اما پدیده‌هایی در رسانه ما گل کرده‌اند؛ مانند هنرمندان در پایتخت، دورهمی و جُنگ‌ها و مستندهای دیگر شکوفا شدند.

او ادامه داد: پایتخت ۷۰ درصد دیده می‌شود. این در حالی است که حدود ۲۹۰ شبکه ماهواره‌ای برنامه پخش می‌کنند و خود را می‌کشند که صحنه را از صداوسیما بگیرند اما صداوسیما توانست این نفوذ را پیدا کند. هنرمندان ما قوی و قهرمانانه به میدان آمدند که حاصل هوشمندی و زیباشناسی آنها بود.

رئیس صداوسیما اضافه کرد: محصولی که این‌گونه مطرح می‌شود، حاصل زیبایی‌هایی است که هنرمند به کار می‌گیرد. در محصول رسانه‌ای هم هنر، هم علم و دانش و هم نوع تعهدی که به انسان رشد و نشاط و جهت‌دهی‌ می‌دهد، مهم است. هنر، علم و دانش و تعهد محصول فراخوری را ایجاد می‌کند که دیده می‌شود.

او با اشاره به پیشرفت برنامه‌های صداوسیما بیان کرد: امیدواریم که همه دوستان ما امسال بهتر از گذشته کار کنند تا بتوانیم برنامه‌ها را رشد دهیم و در پیروزی چهلمین سال انقلاب اسلامی جلوه‌های بهتر داشته باشیم و گام‌هایی برای رشد و پیشرفت کشور برداریم؛ به خصوص مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کردند که هویت کشور است و هویت و عظمت کشور تولیدکننده با کشوری که تولیدکننده نیست، متفاوت خواهد بود.

علی‌عسکری در پایان گفت: از تمامی همکاران و خانواده صداوسیما تشکر می‌کنم و امیدوارم که سال ۹۷ گام‌های بهتری را داشته باشیم و محصول بهتری را ارائه دهیم که در راستای عظمت، اقتدار و پیشرفت ملت ایران باشد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
3
اگه مخاطبین داخلی شما هم بشن 1 درصد
باز عرض میفرمایید رقبا نتوانستند ما را بیرون کنند
بیشتر مردم ایران با صدا وسیما قهرن
هر چند براتان مهم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
3
به همین دلت خوش باشه ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
0
1
رقبا هم حرف شما را تایید کرده اند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین