کد خبر: ۵۱۹۶۱۰
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷

شکست یک نیمه‌ای استقلال مقابل پیکان

تیم فوتبال پیکان توانست با برتری یک بر صفر برابر استقلال در نیمه نخست، به عنوان تیم پروزی به رختکن برود.
آفتاب‌‌نیوز :
در هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران ۸ دیدار به صورت همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها و در ورزشگاه آزادی دو تیم مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا یعنی استقلال و پیکان برابر هم قرار گرفتند که این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه 1 بر صفر خاتمه یافت.

دقیقه ۱۳: پشت محوطه ضربه آزادی برای پیکان اعلام شد که آرمان قاسمی پشت توپ ایستاد و از فاصله‌ای ۲۵ متری توانست به زیبایی دروازه شاگردان شفر را باز کند.

دقیقه ۱۵: حرکت بازیکنان استقلال از سمت راست با سانتر به روی دروازه همراه شد که ضربه سر شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: حرکت بازیکنان استقلال باز هم از سمت راست با پاس وریا، توپ به محوطه جریمه رسید که برگشت و ضربه تیام به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: کرنر پیکانی‌ها روی دروازه ارسال شد که پاس با سر حق‌وردی به امامعلی رسید و ضربه سر این بازیکن در داخل محوطه شش قدم با واکنش زیبای حسینی برگشت داده شد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جپارف، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و مامه تیام

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل پور، حجت حق وردی،  علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

منبع: ایسنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین