کد خبر: ۵۲۰۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد

مسعود سلطانی فر در جلسه شورای اداری هشترود خاطر نشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اتحاد میان مردم و مسئولان در مقابل طوفان‌های سهمناک ایستادگی کرده و به 40 سالگی خود که دوران بلوغ است نزدیک می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر ورزش و جوانان گفت: هیچ ابزاری ارزان تر از ورزش، برای شادی و نشاط وجود ندارد، بنابر این استخر مخروبه هشترود تا هفته دولت بازسازی شده و به بهره برداری خواهد رسید و یک سالن مجهز چند طبقه ای نیز برای رشته های رزمی و رشته کشتی، تا پایان سال 98 ساخته خواهد شد.

وی گفت: با عنصر امید به آینده روز های درخشانی در انتظار مردم ایران است، چرا که بنیان های توسعه در کشور وجود دارد و سران سه قوه با حضور در مجلس شورای اسلامی، راهکارهای برون رفت از مشکلات مردم را بررسی و به مجموعه های خود تکلیف کرده اند که مشکلات مردم را بر طرف کنند.
 
وی افزود: استان آذربایجان شرقی، همانند سایر نقاط کشور، راه توسعه را در پیش گرفته و در صنعت های گردشگری، کشاورزی و غیره، پیشرو است و در  زمینه های دیگر نیز، حرفی برای گفتن دارد.
 
وی اظهارکرد: با توجه به اینکه شهرستان هشترود پتانسیل های زیادی برای توسعه و پیشرفت دارد باید از این ظرفیت ها استفاده کرده و با تلاش شبانه روزی، رفاه و آسایش را به این منطقه آورد.
 
بر اساس این گزارش: وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به هشترود در مزار شهدای گمنام حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و از سد سهند نیز بازدید کرد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین