کد خبر: ۵۲۰۰۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴

بطحایی: در تلاش هستیم فعالیت‌های قرآنی در مدارس بیشتر از گذشته باشد

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اگر می‌خواهیم در این دنیای شلوغ و پرآشوب فرزندانمان هدایت شوند، تنها راه آن قرآن است، گفت: ما در مدرسه زمان زیادی نداریم که بتوانیم آنگونه که در شأن قرآن است فعالیت کنیم و بخش عمده فعالیت‌ها باید در منزل و با کمک آموزش و پرورش باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد بطحایی امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت‌ماه در حاشیه بازدید از سی‌وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که در مصلی برگزار می‌شود، با بیان اینکه ما برای عاقبت‌بخیری خود و جامعه و نظام تنها راهی که داریم تمسک و انس با قرآن است، اظهار کرد: با برگزاری چنین مراسمی می‌توانیم سهم بیشتری در برپایی مفاهیم قرآن در جامعه داشته باشیم. بنده و همکارانم در آموزش و پرورش همواره درصدد هستیم بتوانیم آموزه‌های قرآنی را در بین دانش‌آموزان ترویج داده و از این ثروت ارزشمند بهره ببریم.

وی یادآور شد: در آموزش و پرورش بحث استفاده و تمسک جستن به قرآن و انس با قرآن درباره تمام عرصه‌های قرآنی از حفظ، تلاوت تا تفسیر قرآن مدنظر است و امیدواریم بتوانیم در ادامه مسیر با تقویت برنامه‌های قرآنی در این مسیر موفق‌تر باشیم.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه درباره اینکه ما درصددیم از تمام امکانات برای رسیدن به مفاهیم قرآنی در بین جوانان و نوجوانان بهره ببریم، یادآور شد: بر همین اساس برنامه‌هایی را در دستور کار قرار داده‌ایم که انشاءالله امسال عملیاتی می‌شود. در دولت دوازدهم نیز تلاش شده است که فضا و بستر آماده‌تری را برای فعالیت‌های قرآنی در بین دانش‌آموزان، مربیان و خانواده‌های آنها داشته باشیم.

بطحایی یادآور شد: برنامه‌های ترویجی و تبلیغی را از دو هفته پیش در راستای مفاهیم قرآنی با اولیا و مربیان برگزار کرده‌ایم. تنها چراغی که می‌تواند فرزندان ما را در این دنیای شلوغ و پرآشوب هدایت کند نورانیت قرآن کریم است و انس بچه‌ها باید با قرآن بیشتر از اینها شود. در مدرسه زمان کمی داریم و نمی‌توانیم آنگونه که شأن قرآن است فعالیت داشته باشیم. بخش عمده فعالیت‌های قرآنی باید در منزل و با کمک آموزش و پرورش باشد بر همین اساس ما در سال آینده برای این امر برنامه‌هایی داریم.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
0
0
ان شاءالله که همینطوره!!! ایشون با اظهارنظر قبلی شون در باره زبان روسی و ....، اکثریت رو پاک از خودشون ناامید کرده بودن.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین