کد خبر: ۵۲۰۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از انهدام باند خانوادگی تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ «رمضان فتح‌الهی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر این‌که فردی به هویت معلوم با یک دستگاه خودروی پژو در قالب پوششی به‌همراه خانواده خود اقدام به پخش مواد مخدر بصورت عمده در سطح شهرستان و حومه می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با کسب خبر مذکور مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر سلماس به سرعت وارد عمل شده و با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت چند روزه نامبرده رادر یکی  از روستاهای حوزه استحفاظی شهرستان مشاهده کرده و نهایتاً خودرو را در باغات اطراف روستا با هماهنگی مقام قضایی متوقف کردند که در بازرسی از خودرو مذکور 10کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

رمزی گفت: در این خصوص پرونده قضایی برای 4نفر متهم تشکیل شده و متهمین همراه با مواد مخدر مکشوفه و خودروی مذکور، برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام محترم قضایی شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان سلماس از عموم مردم به‌علت همکاری صمیمانه با این نیرو تقدیر و تشکر کرد و گفت: از شهروندان عزیز تقاضا داریم تا در راه مبارزه با مواد مخدر که به‌عنوان زلزله‌ای خاموش در حال گسترش است، مأموران خدمت‌گذار و دلسوز نیروی انتظامی را با ارائه گزارش‌های خود به تلفن 110یاری کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین