کد خبر: ۵۲۱۲۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶

شفر: هیچ‌وقت شبیه کار تیم خونه‌به‌خونه را جایی ندیدم

سرمربی استقلال می‌گوید، تیمش آماده قهرمانی در جام حذفی است.
آفتاب‌‌نیوز :
 وینفرد شفر در اظهاراتی تلویزیونی درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. او در ابتدا گفت: از حضور در استقلال خوشحالم. جا دارد از هوادارانمان بابت این که کنارمان بودند، تشکر کنم. هواداران ما فوق‌العاده هستند. درحالی که ما فقط دو بازی در تهران میزبان بودیم، حدود ۹۸ هزار نفر به ورزشگاه آمدند.

او افزود: مهم این است که بعد از رفتن من مردم چه می‌گویند. ما در استقلال موفقیت‌های خوبی داشتیم که نتیجه تلاش‌های همه اعضای باشگاه بوده است. من به تیمم افتخار می‌کنم. همچنین باید از کسانی که در این راه به ما کمک کرده‌اند، مثل مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و سایر کسانی که در تیم ما نقش دارند، تشکر کنم.

سرمربی استقلال اضافه کرد: امیدوارم فصل بعد بهتر کار کنیم. ما می‌خواهیم استقلال فقط در ایران به موفقیت نرسد بلکه می‌خواهیم سال‌های سال استقلال را در سطح بالایی از آسیا ببینیم. این امر زمانی ممکن است که همه با هم باشیم.

وی درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: اکنون تمرکزم روی فینال جام حذفی است و بعد از آن هم به ذوب‌آهن فکر می‌کنیم.

او با اشاره به ملی‌پوشان تیمش، گفت: استقلال و پرسپولیس ملی‌پوشان زیادی دارند. باید به فکر تیم ملی هم باشیم. امیدوارم تیم ملی ایران بتواند در جام جهانی نتایج خوبی به دست بیاورد چون این مسأله به فوتبال ایران کمک می‌کند. مردم در بازار و خیابان مرا می‌بینند، خیلی از آن‌ها پرسپولیسی هستند که به من می‌گویند با وجود پرسپولیسی بودن از استقلال هم خوششان می‌آید.

شفر درباره بازی با خونه‌به‌خونه گفت: در نیمه‌نهایی جام حذفی کار سختی داشتیم ولی با یک بازی خوب به فینال رسیده‌ایم. حالا هم با بهترین بازیکنانمان به میدان می‌رویم چون می‌خواهیم پیروز شویم.

او درباره حواشی برگزار شدن یا نشدن فینال جام حذفی، بیان کرد: هیچ‌گاه شبیه کاری که تیم خونه‌به‌خونه می‌خواست انجام دهد را ندیده بودم. در ایران داوران خوبی داریم و فکر می‌کنم صحبت‌های خوبی از سوی مدیر تیم خونه‌به‌خونه مطرح نشد.

شفر درباره حضور فرزندش در استقلال گفت: فرزندم ارتباط خوبی با بازیکنان دارد و در کارهای آنالیز به ما کمک می کند. من شایعات مطرح شده را می‌دانم و هیچ‌گاه این حجم از شایعات را یک‌جا ندیده بودم.

او درباره فضای مجازی نیز اظهار کرد: شاید برخی بازیکنان جوان ما ندانند که فضای مجازی چقدر برایشان می‌تواند خطرناک باشد و باید به این مسأله توجه کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین