کد خبر: ۵۲۱۹۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

سوال نماینده اصولگرا از جهانگیری: دلار ۴۲۰۰تومانی را کی دیده؟/چرا روحانی جلوی رای یک دادستان ایستاد؟

نماینده رباط کریم نطق امروز خود را با انتقاد از افزایش نرخ دلار آغاز کرد و با بیان اینکه آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در تلویزیون گفته بود «هر دلار 4200 تومان است»، ادامه داد: چنین دلاری به دست چه کسی رسیده است؟ این دلار چه زمانی توزیع شد و آیا مردم آن را دریافت کردند؟ اصلا چرا با کشورهای گوناگون با پول خود آنها مبادله نکنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام حسن نوروزی نماینده اصولگرای مجلس دهم، در ادامه با اعتقاد بر اینکه قانون معیار عمل است و همه باید قانون را رعایت کنند، افزود: از قانون حسابرسی اموال مسئولین سه سال می گذرد، چرا آیین نامه آن نوشته نشده است؟ این فرار از قانون و قانون گریزی چه چیزی را حل می کند؟ انتظار داریم دولت به همه ابعاد برنامه ششم عمل کند، چرا دولت بویژه وزارت نفت به قانون مناقصات عمل نمی کنند؟

او به ماجرای فیلترینگ تلگرام و اعتراض اینستاگرامی رئیس جمهور نیز اشاره کرد و گفت: اگر یک دادستان شجاع حکمی صادر کرده چرا رئیس جمهور جلوی او می ایستد؟ حکم قاضی عادل حکمی است که حتی رهبر انقلاب نیز آن را می پذیرد. مگر ما خود سانسوری کرده ایم؟ یک شبکه صهیونیستی که در همه کشورها محدود شده است را چرا شما می خواهید حفظ کنید؟

منبع: خبرآنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین