کد خبر: ۵۲۲۲۲۳
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته معلم + جزییات

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: پیرو قول‌های داده‌ شده جهت پرداخت مطالبات فرهنگیان درهفته گرامیداشت مقام معلم با تخصیص اعتبار توسط خزانه، بخشی از مطالبات فرهنگیان پرداخت می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 علی الهیار‍‌ترکمن با اشاره به قولی که برای پرداخت مطالبات تا هفته گرامیداشت مقام معلم داده‌شده بود، گفت: با تائید ۹۵۰ میلیارد از اسناد مالی وزارت آموزش‌وپرورش توسط سازمان مدیریت، این اسناد در اختیار خزانه‌داری کل کشور قرارگرفته بود و با پیگیری‌های انجام‌شده در روزهای گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و در حال حاضر این اعتبار به استان‌ها جهت پرداخت تخصیص‌یافته است.

الهیار ترکمن در مورد جزییات مطالباتی که پرداخت می‌شود، گفت: این مطالبات شامل حق‌التدریس فرهنگیان تا آخر اسفندماه گذشته، حق‌الزحمه تصحیح امتحانات در سال‌های ۹۵ و ۹۶ با اولویت تصحیح کنندگان، خرید خدمات آموزشی به مدت سه ماه، آموزش نظامی سرباز معلم‌ها و هزینه‌های اداری استان‌ها می‌شود.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، وی در ادامه افزود: ۳۵۰ میلیارد از اسناد تایید شده توسط سازمان مدیریت در خزانه‌داری کل کشور جهت اختصاص منابع در حال پیگیری است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین