کد خبر: ۵۲۲۳۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶

یک مقام پیشین آمریکایی: واشنگتن برای تغییر نظام در ایران توافق هسته‌ای را نابود می کند

یک مقام پیشین وزارت امور خارجه آمریکا با بیان اینکه برجام یک توافق بسیار جامع است، گفت: آمریکا قصد دارد از توافق هسته‌ای خارج شود تا به سیاست خود برای تغییر نظام در ایران ادامه دهد.
آفتاب‌‌نیوز :
آن‌ رایت، یک مقام پیشین وزارت امور خارجه آمریکا و فرمانده پیشین ارتش این کشور درباره رویکرد دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در قبال توافق هسته‌ای گفت: این توافق بسیار جامع که میان شش قدرت جهانی و ایران حاصل شد، به طور کامل از نظر رئیس‌جمهور ترامپ غیرقابل ادامه است. همانطور که وی پیش از انتخابات نیز گفته بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وی ادامه داد: بسیار تاسف برانگیز است که هیچ یک از مشاوران او به ویژه آنهایی که مدتهای طولانی است در دولت حضور دارند، نتوانستند وی را نسبت به اهمیت حفظ این توافق متقاعد کنند.

این مقام پیشین آمریکایی که یک روز قبل از حمله آمریکا به عراق در اعتراض به این اقدام از سمت خود کناره‌گیری کرد، همچنین گفت: من فکر نمی کنم دولت ایران بتواند کار زیادی برای رهایی از سیاست های تغییر نظام از سوی آمریکا انجام دهد. آمریکا می خواهد توافق هسته‌ای با ایران را از بین ببرد تا به این سیاست تغییر نظام در ایران ادامه دهد.

رئیس‌جمهور آمریکا گفته است که تصمیم خود را درباره توافق هسته‌ای با ایران سه‌شنبه شب اعلام خواهد کرد. وی در ماه ژانویه هشدار داد که اگر اروپایی‌ها آنچه وی نقاط ضعف توافق میداند را اصلاح نکنند، واشنگتن دیگر در این توافق نخواهد ماند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
0
سلام
امریکاباخارج شدن ازتوافق هستی نمیتواند سیاست تغییر نظام در ایران را دنبال کند
ما قرانی داریم که سرنوشت تغییر در ان به خودمان واگذار نموده
تا ملت عزیز پشتیبان نظام وخون شهیدان باشند به سخن گهربار امام ره میرسیم که فرمودنند
امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین