کد خبر: ۵۲۳۱۹۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۱

کواکبیان: معلوم نیست چرا عده‌ای در کشور از خروج آمریکا از برجام خوشحالند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برجام را نظام تایید کرده است اما معلوم نیست چرا عده‌ای در داخل از اینکه ترامپ از برجام خارج شده خوشحالند. کسی در دنیا رفتار ترامپ را تایید نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
مصطفی کواکبیان طی سخنانی در سومین کنگره حزب وحدت و همکاری ملی گفت: علیرغم گذشت چهار دهه از انقلاب هنوز مسئله تحزب در کشور به سامان نرسیده است در حالی که باید احزاب بتوانند در مسائل مهم کشور نقش‌آفرین باشند. همه جریان اصلاح‌طلبی از روحانی حمایت کردند و همه را به رای دادن به روحانی تشویق کردند اما هنوز وضعیت احزاب مطلوب نیست.

وی افزود: وزارت کشور باید به صورت جدی به احزاب ورود پیدا کند و از پتانسیل احزاب در جهت رفع مشکلات کمک بگیرد. احزاب باید محلی برای برگزاری اجتماعات خود داشته باشند. حزب اگر نتواند اجتماع شکل دهد به چه دردی می‌خورد؟ الان یکسال است که بحث پارلمان اصلاحات را مطرح کردیم هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی با اشاره به سه لایحه مبارزه با پولشویی، تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان یافته، گفت: این لوایح مدتی است مطرح است ولی به سرانجام نرسیده است و باید این کار سریع‌تر پیش رود.

کواکبیان با اشاره به خروج آمریکا از برجام گفت: برجام را نظام تایید کرده است اما معلوم نیست چرا عده‌ای در داخل از اینکه ترامپ از برجام خارج شده خوشحالند. کسی در دنیا رفتار ترامپ را تایید نکرده است.

وی افزود: اتحادیه اروپا و در راس آن انگلیس، آلمان، فرانسه و از این طرف چین و روسیه و بسیاری دیگر از کشورهای اروپایی از برجام حمایت کرده اند اما باید تضمین دهند که اگر امریکا تحریم کند ما تحریم نمی‌کنیم و اروپایی‌ها بیایند و در مقابل آمریکا بایستند. برجام دستاورد بزرگی برای کشور داشته اینکه آمریکا از آن خارج شده یعنی حتما منافع آمریکا در آن تامین نشده، پس برجام خوب بوده است.

این نماینده مجلس اظهار کرد: در شرایط حساس فعلی کشور باید همه مسئولین و گروه‌های سیاسی اختلافات را کنار بگذارند و با وحدت و انسجام ملی منافع کشور را حفظ کنند و همچنین دولت نقش احزاب را جدی بگیرد و خانه احزاب هم با برنامه‌ریزی دریت در اجاد انسجام و وحدت در کشور تلاش کند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
United States of America
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
0
گزارش کوتاهی از خروج ترامپ از برجام: نتانیاهو و صهیونست ها شاد - دلواپسان شاد- افراطیون آمریکا شاد- وهابیون عربستانی شاد - تروریستهای اجیر شده اماراتی شاد - مجاهدین خلق خائن شاد - وطن فروشان و خائنین شاد و در طرف دیگر دولت و رئیس جمهور ایران ناراحت - مردم آزاده و سرفراز ایران ناراحت - مردم و دولتهای معتدل و نجیب دنیا ناراحت - روشن فکران و متفکران جهان ناراحت.
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
1
0
برای این که این آدما از عقب ماندگی کشور و وضع اقتصادی مردم لذت می برند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
سلام
درشگفتم از شما
نان سیاسی ودنیوی شان روغنی وچرب وچلی شده
خروس محله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
1
حذف برجام یعنی رانت، وام های بدون بهره و تبصره ای ، یعنی نور چشمی و ژن خوب. میفهمی داداش میفهمی؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
مغزهای بزرگ و جیب های بزرگ هر کشور در شرکت
سهامی جهان جمع شده اند. که نام سنتی اش امریکا
است .
حتی روسیه سهم خودش را میگیرد. و ما غافل هستیم
همین اروپا روسیه و چین واسطه گران تر فروش  کالا و داروی خوب امریکا ازجیب ملت ایران هستند
گروهایی که بنزین و سموم افات و....... سرطان زا. از
شرق. وارد یا تولید می کنند خوشحالند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین