کد خبر: ۵۲۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱
جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار تهران

افشانی شهردار تهران شد/آغاز فعالیت رسمی شهردار جدید پس از ابلاغ حکم وزیر کشور

دقايقي پيش سید محمدعلی افشانی با کسب ۱۹ رای به عنوان شهردار تهران انتخاب شد. از ۲۱عضو شورا یک نفر به مکارم حسینی و یک نفر رای سفید داده بود. محمدعلی افشانی در حالی با رأی اکثریت آراء بر روی صندلی بهشت تکیه می زند که پیش از این در دولت یازدهم استاندار فارس بوده و هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم است.
آفتاب‌‌نیوز :
با رأی اکثریت اعضای شورای شهر تهران محمدعلی افشانی شهردار پایتخت شد.سید محمدعلی افشانی شهردار تهران شد/آغاز فعالیت رسمی شهردار جدید پس از ابلاغ حکم وزیر کشور

به گزارش آفتاب‎نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، با 19 رأی اعضای شورای شهر، سیدمحمد علی افشانی، شهردار تهران شد.

محمدعلی افشانی در حالی با رأی اکثریت آراء بر روی صندلی بهشت تکیه می زند که پیش از این  در دولت یازدهم استاندار فارس بوده و هم‌اکنون معاون عمرانی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در دولت دوازدهم است.

وی همچنین معاون سابق وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده‌است و در سابقه افشانی معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و سمنان نیز به چشم می‌خورد.

افشانی برنامه های خود را در قالب 14فصل با شعار "شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر" به شورای شهر ارائه کرد و امروز توانست با کسب 19 رأی از رقیب خود یعنی سمیع الله حسینی مکارم دیگر گزینه تصدی شهرداری تهران، پیشی بگیرد.

آغاز فعالیت رسمی شهردار جدید تهران پس از ابلاغ حکم وزیر کشور خواهد بود.

در همین حال عباس عبدى، فعال سیاسی اصلاح طلب پیش از انتخاب شهردار تهران نوشته بود: اخبار خوبى از انتخاب شهردار به گوش نمى‎رسد. اميدوارم دوستان اصلاح طلب اشتباه شورای اول را مرتكب نشوند.

آغاز جلسه شورا برای انتخاب شهردار تهران




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین