کد خبر: ۵۲۳۴۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳

گفت‌وگوی برجامی وزیر خارجه آلمان با همتای ایرانی‌اش

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان ساعتی قبل در تماسی تلفنی با محمدجواد ظریف که به منظور رایزنی با مقامات روس در مسکو به سر می‌برد، در خصوص برجام و برنامه‌های آلمان و اتحادیه اروپا برای حفظ آن گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 در این گفت‌وگو وزیر امور خارجه کشورمان فرصت دادن به دیپلماسی در زمانی فشرده را برای تضمین انتفاع مردم ایران از برجام مورد تاکید قرار داد.

وزیر خارجه آلمان نیز ضمن تایید این محدودیت زمانی، از برنامه‌ریزی دولت آلمان در داخل این کشور و نیز در سطح اروپا برای بررسی راه‌های حفظ برجام و بهره‌مندی ایران از منافع آن خبر داد.

به گزارش ایسنا، قرار است فردا ظریف در بروکسل با وزیران امور خارجه آلمان، فرانسه و انگلستان به سرپرستی فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در جلسه‌ای مشترک در ارتباط با آینده برجام و تضمین‌های اروپا برای حفظ این توافق بین‌المللی رایزنی و گفت‌وگو کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سعیدطهمورثی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۵
0
0
گفتگودراین شرایط بی فایده است فقط کشورهای اروپائی وبویژه آلمان بدنبال منافع ومصالح خودش است ومهم ازدست ندادن آن است واگرهم نتوانداین منافع رادرایران وبابت تلاش های برجامی اش بدست آوردحتمادرجای دیگروبواسطه موضوع دیگری ازایران طلب خواهدنموددراین ارتباط سیاست وتصمیم ایران ونحوه برخوردبا اینگونه کشورهابایدسنجیده وپخته باشدتاسوء استفاده وفرصت طلبی را ازدشمن داخلی وخارجی بگیردوبه قولی گزک وبهانه برای فشاربیشتربه بهانه دلسوزی ودلواپسی بدست دشمنان ندهداینهارفتارشان مثل دوستی خاله خرسه است ومثل دایه دلسوزترازمادر عمل می کنند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین