کد خبر: ۵۲۵۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

چشم امید گوشی‌های سونی به شبکه ۵G

شرکت سونی ضمن اعتراف به عدم موفقیت این شرکت در رقابت با سایر غول‌های تکنولوژی، اعلام کرده که چشم انتظار توسعه فناوری شبکه اینترنت ۵G است تا بتواند بار دیگر به گوشی‌های هوشمند Xperia روحی دوباره ببخشد.
آفتاب‌‌نیوز :
 از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت نسل پنجم در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت هستند.

در اوایل سال ۲۰۱۲ که اتحادیه بین‌المللی مخابرات تحت نظر سازمان ملل برنامه‌ای را برای توسعه تیم ارتباطات بین‌المللی موبایلی (IMT) برای افق ۲۰۲۰ آغاز کرد، رسما یک مسابقه جهانی و رقابتی تنگاتنگ میان اپراتورهای مخابراتی و غول‌های تکنولوژی در جهان برای برقراری و راه‌اندازی نسل پنجم شبکه موبایل شروع شد.

شرکت سونی در کنار اعلام برنامه‌های آتی خود به منظور گسترش خط تولید گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا (Xperia) خود، عنوان کرده است که چشم انتظار فراگیر شدن و توسعه فناوری نسل پنجم اینترنت ۵G است تا بتواند بدین ترتیب رونق دوباره‌ای به گوشی‌های هوشمند خود ببخشد و محبوبیت و استقبال بی نظیری را به موبایل‌های این شرکت بازگرداند.

مدیر عامل بخش گوشی‌های هوشمند سونی به تازگی اظهار کرده است اینکه سونی در بخش موبایل از سایر برندهای تکنولوژی و تولیدکنندگان موبایل اندکی عقب‌تر حرکت می‌کند و از بازار پرسرعت شرکت‌هایی نظیر سامسونگ و اپل عقب افتاده است، به معنای مرگ تدریجی و نابودی کلی این خط تولید نخواهد بود، بلکه ما قصد داریم در چند سال آینده رونق خاصی به کسب و کار و تجارت بخش موبایل خود ببخشیم و این کار مرهون توسعه فناوری و شبکه اینترنت ۵G خواهد بود.

به گزارش ایسنا به نقل از وب سایت Android Community،سونی به لطف زحمات خود در بخش توسعه فناوری ۵G و تمامی تکنولوژی و تجهیزات وابسته به آن قادر خواهد بود در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ میلادی با تکیه کامل بر فعالیت‌های نوآورانه خود، تجربه کاملا جدید و جذابی را برای کاربران گوشی‌های هوشمند اکسپریا به ارمغان آورد.

مقامات سونی بر این باورند که با فراگیر شدن نسل پنجم اینترنت در سالهای آتی، کشورهای اروپایی به بازار اصلی گجت‌های هوشمند و موبایل‌های نسل جدید سونی تبدیل خواهند شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین