کد خبر: ۵۲۶۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد:

تحویل 20 پیکر سقوط هواپیمای تهران-یاسوج به پزشکی‌قانونی/شناسایی پیکر خلبان و کمک‌خلبان

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دریافت سه محموله اخیر تا تاریخ 9 خرداد 1397 تعداد 20 پیکر در وضعیت نسبتا کامل هستند که پس از دریافت نتایج آزمایشات و جمع بندی سایر بقایا مراحل قانونی تحویل پیکرها به خانواده های ایشان طی روزهای آتی انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر کامروز امینی افزود: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل قطعات مختلف در اندازه های متفاوت به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.

وی اظهار کرد: با بررسی ها و کارشناسی های صورت گرفته، تعداد 23 پیکر با جمع آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت و آماده تحویل شد؛ از این تعداد 21 پیکر پس از صدور جواز دفن به خانواده ها تحویل شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: از این 23 پیکر، دو پیکر نیز که متعلق به دو کودک است آماده تحویل شده اما خانواده آنان برای تحویل اجساد منتظر کامل شدن پیکر مادر کودکان و تحویل همزمان سه جسد هستند، به همین دلیل جسد این دو کودک هنوز در پزشکی قانونی نگهداری می‌شود.

امینی تصریح کرد: تعداد 2 نفر از مسافرین هنوز فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.

به گزارش روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به احراز فوت کلیه 66 مسافر و کادر پرواز این هواپیما، ادامه داد: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده های آنان صادر و تحویل شده است.

شناسایی پیکر خلبان و کمک خلبان پرواز تهران- یاسوج

مدیرکل پزشکی قانونی کهیگیلویه و بویراحمد از شناسایی پیکر خلبان حجت الله فولادی و کاوه خلیلی کمک خلبان پرواز تهران- یاسوج خبرداد.

به گزارش ایسنا، دکتر کامروز امینی در تشریح آخرین جزییات احراز هویت پیکر جانباختگان سانحه هوایی تهران – یاسوج گفت: پیکر خلبان "حجت الله فولادی" و "کاوه خلیلی" کمک خلبان این سانحه شناسایی شدند.

وی با اعلام دریافت سه محموله از بقایای پیکر متوفیان پرواز یاسوج در روزهای اخیر، افزود: در حال حاضر ۱۲ پیکر آماده تحویل به خانواده هایشان است. سایر اسامی هویت های احراز شده از نمونه های اخیر طی روزهای آینده اعلام می شود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهیگیلویه و بویراحمد اظهارکرد: از زمان حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج تاکنون، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل قطعات مختلف در اندازه های مختلف به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شده است.

امینی اضافه کرد: تعداد 2 نفر از مسافرین هنوز فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.

پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 103 روز از این حادثه می‌گذرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۰
0
0
روحشان شاد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین