کد خبر: ۵۲۶۴۸۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

سئوال از وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه مدرسه غرب تهران کلید خورد

عضو کمیسیون شوراهای مجلس از کلید خوردن طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش درباره حادثه مدرسه غرب تهران خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر خجسته نائب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در واکنش به حواشی اخیر بوجود آمده در یکی از مدارس غیرانتفاعی استان تهران گفت: آنچه در رسانه‌ها مطرح شد فاجعه‌ای بزرگ و بی سابقه است و لازم است مسئولان وزارت آموزش و پرورش و قوه قضائیه نسبت به آن هر چه سریعترشفاف سازی نمایند و در صورت تائید صحت این موضوع با مجرم و مسئولین خاطی به شدت برخورد شود.

وی با تاکید بر اینکه انتشار این خبر افکار عمومی را جریحه‌دار کرد،  افزود: این موضوع با هر جزئیاتی در شان نظام آموزشی ما نیست و نشان دهنده عدم نظارت و مدیریت درست در این سیستم است، بنابراین وزیر آموزش و پرورش باید هر چه سریعتر ساختار آموزشی را بررسی کنند و از ریشه به فکر درمان سیستم آموزشی شود تا مانع سلب اعتماد خانواده‌ها از مدارس نشود.

نماینده مردم همدان در مجلس  ادامه داد: البته باید گفت که اینگونه اتفاقات می‌تواند در سایه عدم نظارت در هر مجموعه‌ای بیافتد اما وقوع اینگونه مسایل در مدرسه و مامن امن خانواده‌ها و در جایگاهی که شخصیت و آینده کشور، نظام و فرزندانمان در آن جا شکل می‌گیرد به هیچ وجه قابل قبول نیست و مستلزم اشد مجازات‌ها است.

 خجسته با اشاره به اینکه باید مراقبت کرد این موضوع به جامعه ی فرهنگیان نسبت داده نشود گفت: یکی از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه فرهنگیان هستند و همواره بیشترین زحمات را برای رشد و ترقی کشور داشتند، اما کم ترین توجه سهم آنها بوده است. نباید اجازه دهیم اشتباه یک فرد که هنوز تمامی ابعاد عملکرد او شفاف نشده موجب ایراد اتهام به کل جامعه فرهنگیان شود.

امیر خجسته ضمن اشاره به طرح سوال از وزیر آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی افزود: سوالی از وزیر آموزش و پرورش در حال تهیه است و نمایندگان مجلس علاوه بر دریافت اطلاعات تکمیلی از ابعاد این موضوع نسبت به تعلل و عدم نظارت بر مدارس غیر انتفاعی اعتراض خواهند داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین