کد خبر: ۵۲۶۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

خط و نشان نماینده کرمان برای دولت: اجازه نخواهیم داد مدیر جناحی و حزبی در کرمان مسئولیت بگیرد

نماینده مردم کرمان و راور فضای سیاسی را سم مهلک برای توسعه کرمان دانست و گفت: اجازه نخواهیم داد در استان مدیر جناحی و حزبی مسئولیت بگیرد و این مساله را به طور جدی دنبال می کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا پور ابراهیمی ظهر شنبه در شورای اداری استان کرمان با اشاره به اقدامات رزم حسینی استاندار سابق کرمان گفت: امروز می توانیم به همت رزم حسینی توسعه اقتصادی بدون منابع دولتی را در استان کرمان پیگیری کنیم.

پور ابراهیمی با اشاره به استعفای استاندار کرمان به دلیل مشکلات و مسائل خانوادگی بیان کرد: بسیار برای ادامه کار رزم حسینی اصرار کردیم تا این مدل را با همراهی مجلس و دولت بتوانیم به یک مدل نهادینه در کشور تبدیل کنیم.

وی گفت: اردیبهشت ماه از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس و وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دعوت کردیم که به استان کرمان بیایند؛ زمانی که این جلسه برگزار و گزارش های که داده همه معتقد بودند که این مدل، مدلی موفق است و تک تک این افرادی می خواستند رزم حسینی در کمیسیون اقتصاد گزارش دهد و آنها در استان های خود این مدل را پیدا کنند.

پور ابراهیمی بیان داشت: قول می دهیم این مسیر را استمرار دهیم و از رزم حسینی هم قول می گیریم که رابطه خود را با استان کرمان قطع نکند تا بتوانیم از این ظرفیت برای کشور استفاده کنیم.

وی ابراز داشت: جالب اینجا است که رزم حسینی تنها استانداری در کشور بود که در بدنه دولت حضور نداشت و استخدام دولتی نبود و از بخش خصوصی آمد و خیلی ها در ابتدا حضور او در دولت به دلیل نداشتن تجربیات دچار نگرانی شده بودند و او با یک نگاه، ایده و ادبیات جدید این موضوع را تغییر داد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس عنوان کرد: حرکت پرشتاب اقتصاد مقاومتی با تغییر مدیریت استان متوقف نخواهد شد انشاءالله این مسیر اقتصاد مقاومتی که ایجاد شده را با تمام توان پیگیری می کنیم.

وی گفت: نداشتن رویکرد جناحی و حزبی مطالبه جدی ما از مدیریت آینده استان خواهد بود. فضایی سیاسی سم مهلک برای توسعه استان کرمان محسوب می شود و اجازه نخواهیم داد در استان مدیر جناحی و حزبی مسئولیت بگیرد و این را به طور جدی دنبال می کنیم.

نماینده مردم کرمان و راور با تاکید بر اینکه استاندار جدید کرمان باید تعامل موثر با ارکان استانی داشته باشد، گفت: مدیریت جدید استانی باید با نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان خبرگان رهبری، نمایندگان مجلس تعامل موثر داشته باشد.

مهر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین