کد خبر: ۵۲۶۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۹

استمداد کارگران از نماینده ولی فقیه

شماری از کارگران شرکت گاز کهکیلویه وبویراحمد دیروز جمعه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه پیگیر مشکلات صنفی خود شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمعی از کارگران شرکت گاز کهکیلویه و بویراحمد دیروز (جمعه ۱۱ خرداد ماه) با حضور در دفتر  آیت‌الله ملک‌حسینی (نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد) پیگیر مشکلات صنفی خود شدند.

این کارگران که دارای ۲۰ تا ۲۵ سال سابقه کار به صورت مستقیم در اداره گاز استان کهکیلویه و بویراحمد هستند، در پی تداوم مشکلاتشان از آیت‌الله ملک‌حسینی (نماینده ولی فقیه در  استان کهگیلویه و بویراحمد) استمداد طلیبدند.

از قرار معلوم اداره گاز کهکیلویه و بویراحمد قصد دارد قرارداد کار ۳۰ نفر از کارگران قرارداد مستقیم خود را فسخ و آنها را به پیمانکار بسپارد.

 یکی از کارگران اداره گاز کهکیلویه و بویراحمد گفت: ما بیش از ۲۰ سال است که به صورت قرارداد مستمر تحت مسئولیت شرکت تأمین نیرو وزارت نفت در اداره گاز مشغول کاریم. در حال حاضر می‌خواهند ما را با قراردادهای حجمی زیر نظر یک شرکت‌ پیمانکاری ببرند و این موضوع امنیت شغلی ما را تهدید می‌کند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله ملک‌حسینی (نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد) نیز در پی دیدار با نمایندگان کارگران در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل اداره گاز  کهکیلویه و بویراحمد پیگیر مطالبات کارگان شده و گفته است: «حقاً سزاوار است، کسانی که سال‌ها خدمت کرده‌اند، مورد حمایت قرار گیرند و خدای ناکرده امید آنها برای ادامه خدمت به یاس مبدل نگردد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین