کد خبر: ۵۲۷۴۷۷
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

لایحه توسعه راه‌آهن‌ تقدیم مجلس شد

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه‌ای که دولت به مجلس تقدیم کرده است، توسعه راه‌آهن یکی از اولویت‌های اساسی کشور است.
آفتاب‌‌نیوز :
حسینعلی امیری ‌اظهار کرد:‌ در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده است، تکیه بر امکانات و توانمندی‌های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریع‌تر پروژه‌هایی که تعریف شده از ضرورت‌های غیر قابل اجتناب است. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی‌های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

‌وی یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت را توسعه راه‌آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه‌ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت‌های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

‌به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیری افزود: با توجه به اینکه راه‌آهن از زیرساخت‌های مهم توسعه است، به عنوان یکی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی تعریف شده است و به طور قطع پروژه‌های مربوط به راه‌آهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین