کد خبر: ۵۲۷۸۱۴
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

ابوترابی: برنامه‌های صدا و سیما باید مفرح‌تر باشد

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: صدا و سیما در مسائل حساس توانسته نقش خود را به خوبی ایفا کند اما برنامه هایش باید مفرح‌تر باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
ابوالفضل ابوترابی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از دانشجویان و انتقادی که نسبت به مدیریت فعلی و سابق سازمان صدا و سیما مطرح کردند، اظهار داشت: از آنجا که سازمان صدا و سیما باید همه ذائقه‌ها را تامین کند مدیریت آن کار سختی است و هر کسی یک سازی می‌زند و یک انتظاری از صدا و سیما دارد.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع مدیریت صدا و سیما در کشور از مدیریت‌های سخت محسوب می‌شود بخصوص در امورات فرهنگی، که پیچیدگی‌ کار چندین برابر است، تصریح کرد: از آنجا که مسائل صدا و سیما با علوم انسانی مرتبط است سختی کار نیز بیشتر است.

وی افزود:‌ در رابطه با صدا و سیما هر کس از منظر خود انتقادی دارد به عنوان مثال یک فرد تندرو می‌گوید حتی یک آهنگ ساده نباید از صدا و سیما پخش شود و فرد دیگر می‌گوید مانند ماهواره باید همه چیز از صدا و سیما نمایش داده شود.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیروهای جوان و انقلابی در مدیریت سازمانی بیان کرد:‌ در هر جا از نیروی جوان استفاده شود تحولی رخ خواهد داد و شاهد پیشرفت چشمگیری خواهیم بود. من تاسف می‌خورم که پیرمردها حاضر نیستند نیم نگاهی به جوانان داشته باشند. متاسفانه در همه جا دیده می‌شود آن طور که باید و شاید از جوانان استفاده نمی‌شود.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی تصریح کرد: از نقاط مثبت صدا و سیما آن است که در زمان‌های حساس نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. به عنوان مثال در زمان انتخابات توانست مردم را به خوبی به سمت صندوق‌های رای سوق دهد و در زمان فتنه نیز توانست نقش خود را به خوبی ایفا کند.

ابوترابی در پایان گفت: از انتقادهایی که می‌توان به صدا و سیما وارد دانست این است که برنامه هایش باید مفرح‌تر باشد و به سمت کانالهای خصوصی برود. صدا و سیما باید کانال خصوصی داشته باشد و در این زمینه ضعیف است.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین