کد خبر: ۵۲۸۳۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰

خدمات بیمه حوادثی کمیته‌ امداد به مددجویان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد گزارشی از خدمات بیمه حوادث به مددجویان این نهاد اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آذر اسماعیلی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و مناطق محروم کمیته امداد با اعلام اینکه پنج هزار دانش آموز تحت حمایت در مجتمع‌ها و کانون‌های فرهنگی و تربیتی این نهاد از بیمه حوادث برخوردار شده‌اند گفت: سرانه خسارت ناشی از فوت و یا نقص عضو هر دانش‌آموز براثر حادثه، هشت میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه امسال نیز مسکن و اثاثیه منزل مددجویان بیمه حوادث شده است گفت: تعهد شرکت بیمه‌ برای خانه مددجویان روستایی ۲۰ میلیون تومان و مددجویان شهری ۳۵ میلیون تومان است. همچنین این رقم برای لوازم‌خانگی مددجویان روستایی ۱۰ میلیون تومان و برای مددجویان شهری ۱۵ میلیون تومان تعیین‌شده است.

اسماعیلی از آتش‌سوزی، انفجار، سیل، زلزله، طوفان و ضایعات ناشی از آب باران، ذوب برف و تگرگ به‌عنوان حوادث شامل بیمه نام برد و افزود: در صورت فوت و نقص عضو سرپرست خانوار، شرکت بیمه طرف قرارداد متعهد شده است تا سقف ۱۵ میلیون تومان خسارت وارده را به مددجو پرداخت کند.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد،  وی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ساختمانی شامل مسکن، چادرهای اسکان عشایر، ‌محل نگهداری دام از بیمه حوادث برخوردارند گفت: از این تعداد ۷۲۰ هزار خانوار آن شهری و ۸۸۰ هزار خانوار آن روستایی و عشایر هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین