کد خبر: ۵۲۸۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

نماینده مجلس: وزارت اطلاعات باید تشکیلات پیامک‌های تهدیدآمیز را شناسایی کند

بعضی از شماره‌ها تقریبا ثابت است. ظاهرا تشکیلاتی شماره نمایندگان هر استان را به همان استان مرتبط داده تا آنها این پیامک‌ها را ارسال کنند؛ البته ممکن است به صورت کشوری هم این کار را انجام داده باشند اما اینکه این تشکیلات چه تشکیلاتی است، موضوعی است که وزارت اطلاعات باید آن را عنوان کند.
آفتاب‌‌نیوز :
نایب رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مورد مسکوت ماندن لایحه الحاق دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT)، با جمع محدودی از فراکسیون‌ها مشورت شد در عین حال گفت که در این باره تصمیم فراکسیونی گرفته نشده است.

محمدرضا تابش در حاشیه جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس در جمع خبرنگاران درباره اخبار منتشره مبنی بر ارسال پیامک‌های تهدیدآمیز به نمایندگان درباره پیوستن به چند کنوانسیون بین‌المللی، گفت: من در فراکسیون هم پیشنهاد دادم که این موضوع پیگیری شود چرا که بعضی از شماره‌ها تقریبا ثابت است. ظاهرا تشکیلاتی شماره نمایندگان هر استان را به همان استان مرتبط داده تا آنها این پیامک‌ها را ارسال کنند؛ البته ممکن است به صورت کشوری هم این کار را انجام داده باشند اما اینکه این تشکیلات چه تشکیلاتی است، موضوعی است که وزارت اطلاعات باید آن را عنوان کند.

تابش ادامه داد: لحن پیامک‌ها هم مختلف بود، بعضی از آنها دلسوزانه، برخی محترمانه و برخی هم تهدیدآمیز.

نایب رییس فراکسیون امید درباره پیشنهاد مسکوت ماندن لایحه پیوستن ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم نیز گفت: در این باره تصمیم فراکسیونی گرفته نشد و خیلی فوری به این تصمیم رسیدند. وقتی آن صحنه‌ها اتفاق افتاد و طومار پهن شد، گفتند ممکن است این لایحه رای نیاورد. در واقع تصمیم بین بد و بدتر گرفته شد اما فکر می‌کنم نتیجه آن فرق چندانی ندارد چرا که تشکیلات بین‌المللی گفته طبق ضرب‌الاجل عمل می‌کند.

تابش با تاکید بر اینکه فرصت رای فراکسیونی در این باره وجود نداشته،‌ اظهار کرد: درباره مسکوت ماندن این لایحه مشورت‌هایی با جمع محدودی از فراکسیون‌ها صورت گرفت، با من هم صحبتی شد و من هم بین بد و بدتر همان را انتخاب کردم تا قدری زمان بخریم ولی الان فکر می‌کنم نتیجه‌اش فرقی ندارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین