کد خبر: ۵۲۸۵۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶

مرگ تلخ ۲ مرد جوان در پژو ۴۰۵ مچاله شده

خودروی پژو ۴۰۵ با دو سرنشین حین حرکت در بزرگراه یاسینی به شدت با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرد، و به آهن پاره‌ای تبدیل شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ساعت ۱۴:۳۰ روز گذشته حادثه تصادف در بزرگراه یاسینی، روبروی شهرک زینبیه به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه ۶۰ و تیم نجات ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.

حمید بهزادی؛ رئیس ایستگاه ۶۰ آتش‌نشانی تهران که به اتفاق نیروهایش در محل این تصادف حاضر شده بود، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ هنگام حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه یاسینی به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک کامیون برخورد کرد، تا قسمت شیشه عقب به زیر کامیون رفت و به آهن پاره‌ای تبدیل شد.

وی با اعلام اینکه دو سرنشین خودروی سواری (دو مرد جوان) در میان اتاقک درهم پیچیده آن گرفتار شده بودند، ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی لازم با بکارگیری لوازم ویژه نجات، اتاقک مچاله شده خودروی سواری را از هم گشوده و هردو سرنشین را خارج کرده و در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند که پس از معاینات لازم مشخص شد هر دو جان خود را از دست داده‌اند.

مراتب این حادثه نیز توسط مأموران کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو به محسن مدیرروستا؛ بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و دستور انتقال اجساد هر دو مرد جوان به پزشکی قانونی صادر شد.

در ادامه بررسی‌ها مشخص شد که خودروی کامیون (آسفالت‌کَن) در لاین کندرو متوقف و مشغول عملیات بوده که بازپرس امور جنایی تهران دستور بازداشت پیمانکار را صادر کرد و پرونده برای تحقیقات به دادسرای ناحیه هشت تهران ارسال شد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
الان یک ساله این اسفالت کن ها و اسفالت کن ها تو اتوبان یاسینی ول می چرخند . کلی تا حالا کشته و زخمی و خسارت مالی دیدن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین