کد خبر: ۵۲۸۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷

دستگیری سارقان تجهیرات شهرداری روی پل صدر

رئیس کلانتری 124 قلهک از دستگیری سارقان تجهیزات شهرداری در این محدوده خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرهنگ ضرغام آذین با اشاره به این پرونده گفت: چند روز پیش به دنبال شکایت کارکنان شهرداری درخصوص سرقت میله های آلومینیومی صداگیر کنار اتوبان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران کلانتری 124 قلهک قرار گرفت تا اینکه سرانجام شب گذشته ماموران انتظامی هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی خود، دو نفر را که در حال سرقت میله های آلومینیومی صداگیر کنار اتوبان صدر بودند مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه سارقان به محض مشاهده مأموران پابه فرار گذشتند، افزود: با فرار این افراد تعقیب و گریز میان سارقان و مأموران آغاز شد و سرانجام ماموران موفق شدند پس از دقایقی تعقیب و گریز متهمان را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

آذین با اشاره به انجام بازجویی از دو سارق دستگیر شده اظهارکرد: این افراد گرچه ابتدا سعی در بی گناه نشان دادن خود داشتند اما در بازجویی های فنی و تخصصی به پنج فقره سرقت تجهیزات شهرداری اعتراف کردند.

به گفته رییس کلانتری 124 قلهک، برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان با پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم و انجام تحقیقات بیشتر  در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین